Beszéld meg az internetes eladóval!
Zsigó József, 2000. december 20. 19:31
A Marketing Database Associates angliai kirendeltsége WebCall néven olyan szolgáltatást indított, amelynek segítségével on-line vásárlás közben megbeszélhetjük az eladókkal mindazokat a kérdéseket, amelyeket a hagyományos vásárlásnál is tisztázni szoktunk.
Felmérések szerint a weben kezdett vásárlások 60 százaléka nem fejeződik be, mivel a potenciális vásárlók nem kapnak gyors és megnyugtató választ kérdéseikre, mint például, mennyire biztonságos a kártyával történő fizetés, van-e raktáron a kiválasztott áru és hogyan lehet visszacserélni, ha mégsem tetszik. Csak ebben az évben 6 milliárd dollár veszteség éri az on-line boltok eladóit emiatt, és a következő öt év alatt a veszteség elérheti a 173 milliárd dollárt.
Az MDA által indított új szolgáltatás segítségével a vevőknek nem kell kilépniük az internetkapcsolatból, ha valami problémájuk van, on-line beszélhetnek az éppen szabad eladóval - írja az ElectricNews.
Kapcsolódó cikkek
- Hol kezdődik az online vásárlás?
- Időjárásálló húsvétinyuszi-sírkő az eBay-en
- BEA-val támogatott e-kereskedelem
- Adatvédelmi tanúsítványt szerzett a Depo.hu online piactér
- A Rossman online áruházat nyitott
- Új szakmai blog e-kereskedőknek
- Csak 4 másodpercig várnak a betöltésre az online vásárlók
- DVD, Könyv, HIFI és kontaktlencse a top 10-ben
- Internetes postai bélyegek
- Interneten Magyarország legnagyobb használtlemez-kínálata