Megújul a Bookline oldala
Március 26-tól a Bookline-ra látogatók egy vadonatúj, letisztult oldallal találkozhatnak. A tavaly rendkívül sikeres évet zárt márka a tavaszi megújulás mellett tette le a voksát: interaktív, vásárlóbarát elemekkel várja az olvasókat új, modern felületén.
A Bookline 2006-os berobbanása óta várja weboldalán a könyvbarátokat, olvasni szeretőket. Trenddiktáló személyiségével, olvasóbarát megoldásaival az egyik legkedveltebb magyar márkává vált, piacvezetővé nőtte ki magát a könyvpiacon. Az olvasói visszajelzések és a rendszeres márkakutatások alapján többször egyértelműen kiderült, hogy a felhasználók nemcsak szerették az eddigi felületet, de legszívesebben még hosszú évekig nem is változtattak volna rajta – hiszen ilyennek ismerték és szerették meg az elmúlt években. A cég 2019-ben mégis elérkezettnek látta az időt, hogy a folyamatos finomhangolások és apró változtatások után látványosan megújítsa a felületet, és több olyan újragondolt funkciót építsen be az oldalra, ami megkönnyíti a vásárlást és tovább növeli az ügyfélélményt. A sor nem teljes, de lássunk néhány funkciót, ami felhasználóbarát megoldásokat nyújt az olvasni szeretőknek.
A megújult kívánságlista funkció abban segít, hogy a kiszemelt könyveket ne kelljen újból és újból előkeresnünk, ide bepakolva mindig elérhető és látható lesz számunkra a kedvenc. Egyszerre több listát is létrehozhatunk, így akár külön alkalmakra is összeállíthatunk egy-egy menüt a kiszemelt olvasnivalókból: készíthetünk listát karácsonyra, szeretteink születésnapjára és egyéb örömteli pillanatokra. A könyveket különböző szempontok alapján listázhatjuk, kívánságainkat másokkal is megoszthatjuk és akár közösen is módosíthatjuk. Sőt, a rendszer szól nekünk, ha egy kívánságlistára került könyv éppen akcióba kerül és olcsóbban elérhető. A kiszemelt könyv termékoldalán pedig megjelennek a könyvhöz kapcsolódó egyéb tartalmak: így például a választott könyv e-könyv és hangoskönyv változata, a műhöz kapcsolódó cd-k, dvd-k és társaik, ha pedig sorozatról van szó, akkor a sorozat többi eleme.
Szerencsére a könyvkiadók elképesztő választékot biztosítanak, a Bookline oldalán is több mint 70 000 könyvcím érhető el. És bár a címszám lenyűgöző, ez pont nem könnyíti meg a választást. A választás megkönnyítésére, a vásárlókkal történő folyamatos párbeszéd elősegítésének érdekében a Bookline lehetőséget ad, hogy értékelést adjunk le az olvasott műről. Az olvasók megírhatják és csillagokkal jelezhetik véleményüket az adott könyvről, ezzel megkönnyítve a többiek számára a választást. A vélemények mostantól – ha a felhasználó hozzájárul – megjelennek egy személyre szabható profiloldalon.
Rendelésünket a megújult Bookline oldalon lépésről lépésre követhetjük, és percre kész visszajelzést kapunk a csomagunk állapotáról; továbbá korábbi rendeléseinket is átlátható formában követhetjük vissza.
A Bookline tavaly rendkívül sikeres évet zárt, a 2016-ban fejlesztett Bookline Busszal 3 díjat is kiérdemelt az Év kereskedője versenyben. Nemcsak Az év kereskedője, de A legjobb multichannel fejlesztés kategória, sőt A legjobb ügyfélélmény kategóriában is az első helyet szerezte meg.
A Már egy perc olvasás is élmény elnevezésű, Örkény Egyperceseket bemutató kampány az Aranypenge megmérettetésen ezüst pengét nyert innovatív platformválasztás kategóriában, bronz pengét a filmes megoldások kategóriában és shortlistes lett integrált kategóriában, sőt besöpörte a Prizma kreatív PR díj Ezüst díját is.
A KPMG kutatásában a Bookline a Legjobb ügyfélélmény kategóriában ezüst helyezett lett, a tavaly nyitott Bookline Móricz könyvesbolt pedig máris megszerezte Az év kutyabarát helye minősítést.
Kapcsolódó cikkek
- Elindult az ország első környezetbarát ételrendelő szolgáltatása
- A közösség finanszírozza az új startupkönyvet
- Elindult a Huawei információs oldala
- Mostantól azonnali ajánlatok is elérhetőek a Fuvar.hu-n
- Az aktív élményeket keresőknek segít a Trekhunt
- Magyar startup hozza össze az európai előadóművészeti világot
- Útmutató weboldal és tanácsadó vloggerek támogatják a gyerekek biztonságosabb netezését
- Új globális portál az ingatlanpiac digitalizációjának úttörőitől
- Megújult a Lánglovagok oldal
- Állásbörzés fesztiváljegy a karácsonyfa alatt?
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.