Az AOC és a Red Bull új, hosszútávú partnerséget jelent be
A monitorok szakértőjeként ismert AOC bejelenti a Red Bullal kötött hosszútávú partnerségét. Mostantól kezdve a Red Bull által támogatott kiemelt jelentőségű e-sport eseményeken versenyző csapatok és játékosok az AOC élvonalbeli gaming monitorait használják. Ezenkívül 2019-ben az AOC tíz Red Bull Player One eseményt támogat Európa-szerte.
Egységben az erő
Az AOC és a Red Bull az e-sport tapasztalt és jól ismert veteránjai, akik tavaly már partnerségre léptek a Red Bull Guardians és a Red Bull Kumite keretében. Erre alapozva mindkét vállalat célja, hogy egymást segítve mélyítsék a versenyszerű játékok terén szerzett tapasztalatukat. Az AOC és a Red Bull közösen törekszik arra, hogy kiszélesítse a professzionális e-sport nyújtotta élmény határait – a játékosok és a rajongók számára egyaránt. Az AOC által szponzorált díjaknak köszönhetően a versenyzők számos eseményen AOC gaming monitorokat nyerhetnek.
Az EVO bajnok Problem X kezet fog Fujimurával, a Red Bull Kumite Világbajnoksági Döntőjének nyertesével Párizsban, 2018. november 11-én
Tökéletes játékkörülmények
A modelleket gondosan, az egyes e-sportoknak megfelelően választották ki, 1 milliszekundumos reakcióidővel büszkélkednek (AOC AGON AG241QG & AGON AG251FZ), a frissítési arányuk akár 240 Hz (AOC AGON AG251FZ), valamint élénk és éles QHD-felbontást nyújtanak, akár 2560 x 1440 képponttal (AOC AGON AG241QG & AOC AGON AG271QG).
Minden AOC gaming monitor maximális rugalmasságot és mobilitást biztosít a játékosoknak, és lehetővé teszi, hogy a Red Bull kiemelt e-sport eseményein élvonalbeli eszközök segítségével a verseny a lehető legmagasabb szinten folyhasson.
A Red Bull e-sport eseményeit támogató gaming monitorok között vannak a következők: AOC AGON AG241QG, AG251FZ és AG271QG
Jövőbeli Red Bull offline események
- 2019. április 27. és június 22. között: LoL Red Bull Player One – Spanyolország
- 2019. május 18.: CS:GO Flick – Törökország
- 2019. július 27.: LoL Red Bull Player One – Németország
Kapcsolódó cikkek
- Két új AOC monitor, amelyet a Studio F. A. Porsche tervezett
- Az AOC továbbfejlesztette a közkedvelt AGON AG272FCX gaming monitort
- Csúcsmonitor játékosoknak
- Az AOC számos programban részt vesz az IEM Katowice 2019 rendezvényen
- Az AOC újabb QHD monitorral jelentkezik a piacon
- Az AOC díjnyertes AGON 3 monitorai hamarosan megérkeznek a szaküzletek polcaira!
- Új távlatok nyílnak az AOC többmonitoros ötleteivel
- Lepje meg szeretteit a vadonatúj AOC gaming monitorral!
- Philips karácsonyi ajándék útmutató
- Az AOC bemutatja az új G2 Esports Signature Edition gaming monitort
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.