Hazánkban is elérhetővé válik a virtuális egészségügyi ellátás
A tizenhárom éves magyarországi múlttal rendelkező Advance Medical Hungary 2019. június 13-tól Teladoc Hungary néven folytatja munkáját. A technológia alapú egészségügyi szolgáltatást nyújtó Advance Medical Hungary a név- és tulajdonosváltást követően, a New York-i tőzsdén jegyzett Teladoc Health vállalatcsoport tagjaként bővíti szolgáltatási portfólióját és – Virtuális medicina néven – elsőként kínál Magyarországon virtuális egészségügyi ellátást.
A Teladoc Health világszerte több mint 2 500 munkavállalójával 2018-ban több mint 2,6 millió virtuális egészségügyi konzultációt végzett, és több millió páciens részére nyújtott egészségügyi szolgáltatást. Az Advance Medical Hungary-t 2006 óta tagjai között tudó Advance Medical cégcsoport nemzetközi egészségügyi szolgáltatásai a Teladoc Health számára is nagy értéket képviselnek. A Teladoc Health vállalatcsoporthoz csatlakozva, a Teladoc Hungary a világ elsőszámú virtuális egészségügyi ellátást – Virtuális medicinát – kínáló hálózatának tagja lett.
„A Teladoc Health-nél azon dolgozunk, hogy elősegítsük a virtuális egészségügyi ellátás és a technológia alapú egészségügyi szolgáltatások elterjedését, hogy általuk a minőségi egészségügy egyre több ember és vállalat számára legyen elérhető. Célunk, hogy szerte a világon, így Magyarországon is emberek millióinak segítsünk egészségügyi problémáik megoldásában a könnyen elérhető, magas színvonalú és a legmodernebb technológia bevonásával. A mindennapokban ez a portálalapú és mobileszközökön elérhető online, telefonos és videós orvosi konzultációt jelenti, amelynek segítségével a világon bárhonnan és bármikor, azonnali vagy előre egyeztetett időpontban orvosi tanács és segítség kérhető. Az alkalmazások a legmodernebb technikai háttérrel biztosítják mind a gyors elérhetőséget, mind pedig a diszkrét és biztonságos felhasználási lehetőséget” – mondta el Dr. Karai Gábor, a Teladoc Hungary ügyvezető igazgatója.
A Teladoc Hungary sikeres növekedését, valamint a minőségen alapuló szolgáltatási modelljét és magyarországi küldetését az anyavállalat elkötelezetten támogatja. A Teladoc innovatív megoldásai már elérhetők a vállalat hazai partnerei és ügyfelei – elsősorban biztosítók és nagyvállalatok – számára.
Kapcsolódó cikkek
- Sárkányokkal hajóztak a Heim Pál Gyermekkórházért
- Színes fényjátékba borul a Párisi Udvar
- Taroltak a Huawei hordozható okoseszközei 2019 első negyedévében
- Nyilvános aukció lebonyolításáról döntött az OTT-ONE
- A Sophos megvásárolta a Rook Securityt
- Kanada nem adhatja ki az Egyesült Államoknak a Huawei pénzügyi vezetőjét
- A Russmedia International lett a Randivonal cégcsoport többségi tulajdonosa
- Kulcspiacnak tekinti Magyarországot a Retargeting.biz
- Nemzetközi tanácsadó testületben a Budapesti Metropolitan Egyetem vezérigazgatója
- További 50 fővel növeli létszámát az idei évben pécsi IT-központjában az ALDI
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.