Az LG és a LUMI izgalmas jövőképet mutat be a 2019-es IFA-n
Szándéknyilatkozatot írt alá az LG Electronics (LG) és az IoT- és okosotthon-megoldásokat kínáló LUMI United Technology. A két vállalat célja egy olyan ökoszisztéma létrehozása, amely az eszközök alapszintű irányításán túlmutatva még teljesebb otthoni IoT-környezetet biztosít a felhasználók számára. Az együttműködés olyan intelligens szenzorokat alkalmazó innovációk kifejlesztésére fókuszál majd, amelyek képesek észlelni a beltéri környezet jellemzőit, például a páratartalom és a hőmérséklet változását vagy az ajtók mozgását.
A LUMI fejlett Aqara szenzortechnológiájával felszerelt LG készülékek nemcsak a háztartás energiatakarékosabbá tételét szolgálják, de segítenek az otthonokat kényelmesebbé és biztonságosabbá is tenni. Az ökoszisztémába kapcsolt Aqara érzékelőt a kívánt hőmérsékletre állítva az LG légkondicionáló készüléke automatikusan szabályozza a beltéri klímát, egy nyílászáróra szerelt, rendszerbe kapcsolt szenzorral pedig a felhasználó értesítést kaphat arról, ha az LG klíma működtetése közben valaki kinyitotta az ablakot.
A 2019-es, berlini IFA látogatói személyesen, életszerű körülmények között is kipróbálhatják a két vállalat közös okosotthon-ökoszisztémájának gyakorlati előnyeit. Az LG kiállítási standján idén a LUMI technológiáját alkalmazó LG páramentesítő is bemutatkozik, amely a levegő páratartalmának szabályzásával tartja optimális állapotban a ruhaneműket. A standon az LG WK7 típusú intelligens hangszórója szintén helyet kap, amely egy Aqara LED izzóhoz csatlakoztatva a “Cinema Mode” hangparancsra azonnal megváltoztatja a szoba megvilágítását.
„Büszkék vagyunk rá, hogy a LUMI-val dolgozhatunk és, hogy a 2019-es IFA látogatóinak mutathatjuk meg először legújabb okosotthon-megoldásainkat” — mondta Ryu Hye-jung, az LG háztartási elektronikai üzletágának okosotthon-megoldásokért felelős ügyvezető igazgatója. „E stratégiai partnerség révén a felhasználók szempontjából valóban lényeges területeken fejleszthetjük okosotthon-ökoszisztémánkat, és kiterjeszthetjük intelligens otthoni megoldásainkat az okos városok és épületek szintjére is.”
Az LG és a LUMI jövőbe mutató okosotthon-megoldásait szeptember 6. és 11. között, a Messe Berlin 18-as csarnokában tekinthetik meg a 2019-es IFA látogatói.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG folyamatosan nyeri az EISA elismeréseit
- Nemek harca: hány fok legyen az irodában?
- Bemutatkozott az LG új UltraFine 5K monitora Apple termékekhez
- Az LG mesterséges intelligenciával felvértezett 2019-es készülékein már elérhető az AirPlay 2 és a HomeKit
- Rekordbevétel az LG-nél
- Átlátszó tévéket és üvegre simítható, öntapadós képernyőket dobott piacra az LG
- A tévék vehetik át a wifi-hotspotok helyét a hotelekben az LG új rendszerével
- Az LG bemutatta a világ első 1 milliszekundumos válaszidejű IPS monitorát
- Az LG kibővíti partneri kapcsolatát a Qt-vel a webOS-t futtató beágyazott rendszerek terén
- Így játszik egy magyar gamer
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.