Lévai Richárd bekerült a Facebook hivatalos marketing partnerei közé
Facebook Marketing Partners for Technical Services nemzetközi program technikai támogatást ad a mára szerteágazóvá vált hirdetési lehetőségek között sokszor nehezen eligazodó cégek számára. Lévai Richárd, közösségi média specialista, a Liftup Kft. ügyvezetője elsőként került be Magyarországról a programba.
Lévai Richárd közösségi marketing specialista, 20 éve foglalkozik online marketinggel, a közösségi marketing területén több, mint 12 éves tapasztalattal rendelkezik, több közösségi marketinggel foglalkozó üzleti könyv szerzője. Magyarországon az első között szerezte meg a Facebook hivatalos tanúsítását 2017-ben (Facebook Certified Buying Professional), a Facebook fejlesztői konferenciáján az F8-on már kétszer vett részt San Jose-ban. A Facebook Marketing Partners for Technical Services tanácsadói programhoz 2019 augusztusában csatlakozhatott a szakember.
A Facebook az egyik legfontosabb online hirdetési platformmá vált a magyar cégek számára is, hiszen csak a legnagyobb közösségi platformon közel 6 millió magyart lehet elérni, Instagramon pedig több, mint 2 milliót. A Facebook Marketing Partners for Technical Services programban jelenleg világ szinten 78 cég, illetve ügynökség tartozik.
“A hivatalos marketing partnerek tanácsadóként abban segítenek a hirdetőknek, hogy a Facebook hirdetési eszközeihez tartozó technikai beállításokat minél hatékonyabban tudják használni. Ez kiterjed a Facebook Pixel, a Facebook SDK, a termék katalógus és más hasonló, ma már nélkülözhetetlen megoldásokra. Hiszen ezekkel a fejlett eszközökkel lehet hatékonyan növelni a hirdetési eredményeket” - magyarázta Lévai Richárd. A programba való bekerülés többlépcsős folyamat. Lévai Richárd elárulta, hogy először egy vizsgán kell válaszolni kérdésekre, majd hirdetési beállításokhoz tartozó speciális feladatokat is meg kell oldani. A stresszhelyzetet fokozza, hogy folyamatosan webkamerán keresztül figyelik a résztvevőket. A technikai tudásszinttel kapcsolatos elvárást jól mutatja, hogy a vizsgázóknak egy minta weboldal kódjában is beállításokat kellett elvégezni. A sikeres vizsgát követően megfelelő referenciajegyzék és az üzleti modellnek való megfelelés is szükséges ahhoz, hogy a magas szintű szakmai tudással rendelkező szakértői csapatba kerülhessen valaki.
“A program a karácsonyi hirdetési dömpingben már szakmai segítséget adhat magyar nyelven a cégeknek a Facebook tervei szerint. Ebben az időszakban realizálódik a hazai közösségi média reklámköltések jelentős százaléka, így a legfejlettebb hirdetési megoldások használata komoly költségmegtakarítást hozhat a hivatalos partnerekhez forduló cégeknek” – hangsúlyozta Lévai Richárd. A program weboldalán hamarosan külön szűrővel a magyar partnerek között is válogathatnak az érdeklődők.
Program linkje: https://www.facebook.com/business/m/fmp-technical-services/partner-directory
Lévai Richárd profilja a Facebook Marketing Partner Program oldalán:
https://www.facebook.com/business/partner-directory/details?id=475745976338142&hc_location=ufi
Kapcsolódó cikkek
- Felfüggeszthetik a Facebook ÁSZF-jét?
- A Vodafone Csoport a Libra Association alapító tagjai között
- A Z és az Y generáció számára a Facebook a munkaerőpiaci iránytű
- Sophos komment: a Facebook több százmillió felhasználójának jelszavait titkosítás nélkül tárolta
- A közösségi oldalakon a felhasználók 81 százaléka nem érzi biztonságban személyes adatát
- Kelet-európai partnert választott a Facebook
- Online térképen láthatóak a tervezett áram- és gázszünetek az E.ON oldalán
- Menhelyi kutyáknak segít állást találni a Telenor
- Több új eszköz lesz elérhető a Facebookon és az Instagramon
- Átláthatóbbá teszi az oldalakat és a hirdetéseket a Facebook
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.