Digitalizáció a jó ügyek szolgálatában
Hogyan könnyítik meg a felhős alkalmazások a jó ügyekért dolgozó civil szervezetek munkáját? Hogyan tehetnek a civilek többet a céljaikért az okos alkalmazásokkal? Miként pörgethető fel az adománygyűjtés? Mitől lehet 21. századi egy civil szervezet? Ezekre a kérdésekre is választ ad a civilek digitalizációjának elősegítése, hatékonyságuk javítása érdekében indult tréningsorozat a Microsoft támogatásával létrejött Civil Tech Hub-ban. A képzés-sorozat nyitó rendezvényén a felhőmegoldásokkal és azok rugalmasságával 12 jó ügyekért dolgozó civil szervezet képviselője ismerkedhetett meg.
A fontos társadalmi célokért dolgozó civil szervezetek is hozzáférhetnek a hatékonyságukat segítő új technológiákhoz, ám ehhez a technológia mellett tudásra és inspirációra is szükség van. Ezért kezdődött kifejezetten a civil szervezetek munkatársaira szabott irodai hatékonyság képzéssorozat a Microsoft közreműködésével a Civil Tech Hub keretein belül. Az első képzési nap témáját a felhőszolgáltatások biztosította lehetőségek és gyakorlati tanácsok adták, a képzés teltház mellett zajlott. A Civil Tech Hub létrejöttét, valamint a képzés-sorozatot is a Microsoft Magyarország támogatta.
Miért jobb, ha a felhőből levelezünk, s ott tároljuk a közös dokumentumokat? Hogyan dolgozhatnak egyszerre többen ugyanazon az anyagon, számítógépről táblagépről vagy akár okostelefonról? Az Office 365-tel és a felhő alapú megoldásokkal ismerkedtek meg a civil szervezetek az első képzési napon. Megtudhatták azt, milyen szempontok szerint választhatják ki a szervezetükhöz legjobban illeszkedő csomagot, hogyan tehetnek különbséget az egyes liszenszek között és hogyan kezdhetik el a hatékony csapatmunkát. Olyan mindennapi dolgokkal is megismerkedhettek, mint a felhasználók hozzáadása és a különféle jogosultságok beállítása. A tréninget a KingSol, a Microsoft kiemelt partnere tartotta.
A Civil Tech Hub a szeptemberi képzési napot követően az év végéig havonta ad otthont ezeknek a képzéseknek, amelyekhez a Microsoft Magyarország szoftvereket, technológiát és szakmai támogatást nyújt. A munkafolyamat-orientált képzés olyan civileket érintő területekre is kiterjed, mint az önkéntesmenedzsment vagy az adománykezelés. A képzés fontos eleme a mobil munkavégzés és a hatékony csapatmunka, a tervezés és szervezés digitális megoldásai, valamint a projekt menedzsment.
„A digitális tudás és az új technológiák nemcsak a nagyvállalatok hatékonyságát javítják, hanem a jó ügyekért dolgozó civilekét is. A Microsoftnál felelősséget érzünk azért, hogy a világ vezető technológiai vállalataként mindenkinek megteremtsük a lehetőséget a legújabb technológiákhoz való hozzáféréshez” – mondta a képzéssorozat kapcsán Csanak Gabriella, a Microsoft Magyarország marketing- és operatív igazgatója.
„A Civil Tech Hub-ban szervezett tréningek kézzel fogható közelségbe hozzák a civilekhez a legújabb technológiai megoldásokat, így ők is lépést tudnak tartani a 21. századi csúcstechnológiákkal” – mondta Gerencsér Balázs, a NIOK Alapítvány igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- NetSuite-Deloitte szövetség: felhőalapú ERP KKV-knak
- Lemaradásban a biztosítási szektor a digitális átalakulásban
- A digitális tudás fejlesztése az egyik legnagyobb érték
- IBM-mel gyorsítják a digitális transzformációt Délkelet-Európa vezető pénzintézetei
- Az üzleti digitalizáció buktatói
- A Samsung és a Microsoft tovább bővíti együttműködését az egységes felhasználói élmény érdekében
- Digitalizál a HBM
- Influenszerek, gyermekreklámok
- Eltűnhet 2040-re a rák és a cukorbetegség?
- Élményekkel pörgethetik fel az üzletet a cégek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.