A jövő hotelszobái már most elérhetők
Személyre szabott kényelem, javuló működési és energiahatékonyság, a jövőbeli digitális fejlesztések támogatása – többek között ezt kínálja a szálloda- és társasház-tulajdonosoknak a Schneider Electric új megoldása. A Connected Room Solution lehetővé teszi a rendszerintegrátorok számára projektkapacitásaik növelését úgy, hogy közben az áraik is versenyképesek maradnak.
Az internet térhódításával és a gyors digitalizációval egyre nagyobb az igény a zökkenőmentes digitális élményre a társasházak lakói és a szállodák vendégei körében. Ezzel párhuzamosan a klímavédelem jegyében felértékelődnek az olyan, energiafogyasztást csökkentő és az energiahatékonyságot javító megoldások, amelyek egyúttal képesek biztosítani azt is, hogy az ingatlantulajdonosok is megkapják az elvárt nyereséget. A Schneider Electric október elején, az Innovation Summit Barcelona rendezvényen mutatta be a Connected Room Solution rendszert, ami képes egyszerre támogatni ezeket az igényeket.
Az IoT-alapú (internet of things – dolgok internete), moduláris megoldás részét képezi egy intelligens szobavezérlő rendszer, amivel a fűtés, a szellőztetés, a légkondicionálás, a világítás, a redőnyök és az ajtók vezérlése mellett a modern helyiség-érzékelők kontrollja is megvalósítható. A Connected Room Solution nyílt architektúrájának köszönhetően különféle jelenlegi és jövőbeli protokollokkal, eszközökkel és alkalmazásokkal is képes együttműködni.
„Az intelligens épületek és szállodák sokkal többről szólnak, mint a működési és az energiahatékonyság. Napjainkban az épület- és szállodatulajdonosoknak úgy kell elérniük ezeket a célokat, hogy közben jobb élményt nyújtanak bérlőik, vendégeik és lakóik számára. Életünk nagy részét épületekben töltjük, és mi küldetésünknek érezzük, hogy a lehető legjobban teljen ez az idő” - hangsúlyozta Manish Kumar, a Schneider Electric Digital Buildings üzletágért felelős alelnöke.
A társaság új megoldása segít az épülettulajdonosoknak és a szálloda üzemeltetőknek, hogy személyre szabott kényelmet, valamint megnövelt működési és energiahatékonyságot biztosító, vonzó helyiségeket alakítsanak ki. A Schneider Electric rendszere révén jövőtálló épületek és szállodák hozhatók létre, amelyek fenntartói könnyen tudnak alkalmazkodni a bérlők vagy éppen a szállóvendégek változó igényeihez.
A Connected Room Solution teret ad olyan hasznos, IoT-alapú megoldások kialakításához, mint a például az automatizált hibaérzékelés és -diagnosztika, a térkihasználtság felmérése, a navigáció, további infrastruktúrafejlesztés nélkül.
Kapcsolódó cikkek
- Továbbgondolt IoT okosotthon-stratégia és szoftverfrissítés a Honortól
- Energiamegtakarítással törhetne Budapest az élre
- A Fujitsu és az Ericsson gyorsabb vezeték nélküli csatlakozást tesznek lehetővé az Ipar 4.0 világában
- Hangvezérelt fizetés okoshűtővel? Így fogunk fizetni 2020-ban!
- Az óraátállításon túl: így is spórolhatunk az energiával
- Az európai gyártóvállalatok nem tudják eredményesen alkalmazni az okostechnológiákat
- Zöld forradalom a Schneider Electric épületeiben
- Felpörgeti a digitalizációt a kórházakban a Schneider Electric
- Új szintre emeli az okosgyárakat a Schneider Electric
- Felpörgeti a klímaváltozás elleni harcot a Schneider Electric
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.