A legfrissebb ThinQ alkalmazáson keresztül a készülékek azelőtt jeleznek, hogy meghibásodnának
Az LG Electronics (LG) bemutatta továbbfejlesztett ThinQ alkalmazását, melynek köszönhetően a felhasználói okosotthon-élmény még teljesebbé válik. A hangutasítással is vezérelhető okosotthon-app az LG okos háztartási eszközeinek gördülékeny irányítása mellett több mint 150 országban kínál új mesterségesintelligencia-alapú szolgáltatásokat.
A korábban SmartThinQ néven ismert LG ThinQ alkalmazás a Google Asszisztens hangfelismerő technológiáját alkalmazza, így segítségével a felhasználók párbeszédes hangutasításokkal irányíthatják és ellenőrizhetik háztartási eszközeiket. A továbbfejlesztett, mesterségesintelligencia-alapú applikáció egy személyre szabott terméktámogatási funkciót is kínál. A Proactive Customer Care még az előtt felhívja a felhasználók figyelmét az esetleges problémák veszélyére, mielőtt azok egyáltalán bekövetkeznének, így szükség esetén a szerelő is hamarabb házhoz jöhet. A Proactive Customer Care annak érdekében, hogy maximalizálja a készülék teljesítményét és élettartamát, részletes útmutatással és tanácsadással szolgál, hogy folyamatosan optimálisan üzemelhessen a berendezés.
Az applikáción keresztül a felhasználók összekapcsolhatják LG okoskészülékeiket az Amazon-fiókjukkal, így az Amazon automatizált online vásárlási szolgáltatása, a Dash Replenishment (ADR) révén a háztartási gépek automatikusan intézhetik például a fogyóban lévő mosó- és tisztítószerek, textilöblítők online utánrendelését és házhoz szállíttatását azokon a piacokon, ahol az Amazon szolgáltatása elérhető.
Az LG ThinQ app elemzi a felhasználói mintázatokat, és a Smart Care+ vagy a Smart Pairing funkcióknak köszönhetően akár több készülék működésének összehangolásán keresztül egészen egyedi, személyre szabott megoldásokat tud nyújtani. Egy Smart Care+ funkcióval ellátott okoshűtő például az ideális hőmérséklet automatikus beállításával és az energiatakarékos üzemmód önműködő kiválasztásával csökkenti az energiafelhasználást, illetve hosszabban tartja frissen az élelmiszereket. A Smart Pairing funkciónak köszönhetően az LG legújabb ruhaszárító készülékei vezeték nélkül csatlakozhatnak az LG mosógépekhez, így a mosási program alapján optimális szárítóprogramot választanak ki. Az ilyen és ehhez hasonló innovációknak köszönhetően az LG vásárlóinak nem kell többé amiatt aggódniuk, hogy tönkreteszik a ruháikat.
„A ThinQ tökéletes példája annak a víziónknak, hogy még kényelmesebb okosotthon-élményt nyújtsunk a fogyasztóknak olyan részletes tanulási folyamat nélkül, amelyet a fejlett termékek gyakran igényelnek.” — mondta Ryu Hye-jung, az LG okosotthon-üzletágának vezetője. „Az LG-nél nem a technológia, hanem mindig is a felhasználó állt a középpontban, ezt az elkötelezettségünket pedig jól illusztrálja az okosotthon-ökoszisztémánk fejlődése.”
Kapcsolódó cikkek
- Az LG legújabb OLED tévéjét is díjazták a CES bírái
- Az LG és a Qualcomm közösen fejlesztik az autós felhasználói élményt
- Rekordbevétel az LG-nél
- Megérkezett Magyarországra az LG első 5G-képes, dupla kijelzős okostelefonja
- Az önvezető autók működését szimulálja az LG és a Unity saját rendszere
- Az LG a 2019-es IFA-n mutatja be új, 1 milliszekundumos válaszidejű UltraGear IPS monitorait
- Az LG 8K kijelzői meghaladják a felbontásra vonatkozó iparági szabványok elvárásait
- Európában is bemutatkoznak az LG új prémium CineBeam 4K projektorai
- Az LG új AI-megoldásával a háztartási gépek maguk adnak tanácsot arról, hogyan érdemes használni őket
- Már Magyarországon is kapható az LG G8s ThinQ okostelefon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.