Rekord stream nézőszámmal zárt a SEA Games 2019

Kütyü Magazin, 2019. december 12. 14:07

A Razer a 2019-es Southeast Asian Games (SEA Games 2019; 2019-es délkelet-ázsiai játékok) keretében megtartott hat, rendkívül sikeres esport-bajnokság lezárultát ünnepli. Az esportokat hivatalos sportágként szerepeltető, első nagyobb sportesemény záróünnepélye az esport-ipar új korszakának hajnalát jelzi.

Mielőtt kinevezték volna a 2019-es SEA Games hivatalos esport-partnerévé, a Razer már egy évtizede küzdött az esportok elismertetése érdekében. A SEA Games 2019 esport-eseményeinek sikerét követően a Razer most az olimpiai játékokra összpontosít.

 

 

 

„Az esport-esemény átütő siker volt. Izgalmas játékokat és rendkívül magas szintű versenyt láthattunk a SEA Games sportolói között. A játékok tanúbizonyságát adják a térségbeli esport tehetségeink képességeinek.” - nyilatkozta David Tse, a Razer globális esport-igazgatója. „Bár valószínűleg sikerrel jártunk a SEA Games-en, az esportok legitimációjához vezető utunk még nem ért véget. Továbbra is törekszünk arra, hogy az esportok bekerüljenek az olimpiai versenyszámok közé, és nagy várakozással tekintünk a következő, 2021-es SEA Games-re.”

 

 

 

Világszerte elsöprő támogatás a rajongók részéről

Az első esport érmeszerző versenyként lebonyolított eseményt a világ minden táján élő rajongók követték a távolból, míg mások ellátogattak a San Juan Arenába, hogy élőben nézhessék a versenyeket. Csak az első napon a Razer streaming platformjai több mint egymillió megtekintést rögzítettek, körülbelül 70 000 egyidejű nézővel.

 

Az esemény csúcspontján a San Juan Arena teljes egészében megtelt, a Razer streaming platformjai pedig 20 millió megjelenést regisztráltak, 90 000 egyidejű nézővel. A közönség több mint 200 000 órát töltött a YouTube közvetítések megtekintésével, így ez lett a platform világszerte legfelkapottabb 10 gamer témájú videójának egyike.

 

"A SEA Games esport versenyzői határozottságot, rugalmasságot és nagyfokú tiszteletet mutattak mesterségük és támogatóik iránt." - mondta Alvin Juban. "Büszkék vagyunk arra, hogy otthont adunk nekik, és reméljük, hogy újra láthatjuk őket ünnepelni a következő SEA Games során."

 

A Razer tiszteletbeli elismerést kapott a PHISGOC-tól

Az esportok a hagyományos sportokkal megegyező elismerése és közvetítései irányába tett erőfeszítéseiért a Razer megkapta a PHISGOC tiszteletbeli elismerését. A hivatalos elismerést tanúsító bizonyítvány bemutatása már megtörtént, amelyet egy értesítés követ majd a PhiSGOC közösségi csatornáin.

 

„A PHISGOC elismeréssel adózik hivatalos esport partnere, a Razer előtt, amiért társalapítója és vezérigazgatója Min-Liang Tan, valamint Alan Cayetano, a Fülöp-szigeteki képviselőház elnöke és a PHISGOC elnöke révén kezdeményezte az esportok felvételét a 30. SEA Games versenyszámai közé.” - nyilatkozta Juban. Az elmúlt héten megtartott esport-esemény hatalmas sikere igazolta elképzelésünket, valamint a Razerrel való szoros partnerségünket."

 

 

Roman Sazura, COO PhiSGOC elnöke egy elismerést tanúsító bizonyítványt ad át David Tse, a Razer globális esport-igazgatója részére.

 

 Az érmeszerzők teljes listája

 

 

A SEA Games egy nemzetközi sportesemény, amelyet a Nemzetközi Olimpiai Bizottság szentesített. Az idei SEA Games eseményt a Fülöp-szigeteki SEA Games Szervező Bizottsága (PHISGOC) bonyolította le. A SEA Games 2019 sporteseményein összesen kilenc ország vett részt.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is. 

2024. november 21. 13:12

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01