Az LG a Microsofttal közösen fejleszti üzleti megoldásait
Az LG Electronics (LG) immár a Microsofttal közösen dolgozik saját autós infotainment- és épületmenedzsment-rendszerein, valamint egyéb üzleti megoldásain. Az LG a 2020-as CES-en jelentette be, hogy a Microsoft Azure felhő- és mesterségesintelligencia-technológiáinak segítségével gyorsítja fel B2B divíziójának digitális transzformációját, ezzel pedig az üzletág növekedését is.
Az LG és a Microsoft egy éve kezdte meg együttműködését azzal a céllal, hogy tovább erősödjön az LG önvezetőautó- és infotainmentrendszer-üzletága. A partnerség révén az LG az autóipari szektoron túl egészen a kereskedelmi szektorig kibővítheti új projektjei fókuszát.
Az LG tovább erősíti épületfelügyeleti rendszereit: az energiafelhasználást irányító megoldását (Building Energy Control, BECON) alkalmassá teszi a HVAC- (azaz a fűtést, szellőztetést és légkondicionálást végző) rendszerek vezérlésére, amelyek még hatékonyabbá válnak az Azure használatával. Miközben már meglévő BECON rendszerét világszerte a Microsoft támogatásával egészíti ki, a vállalat a BECON következő verzióját már a kezdetektől a Microsoft Azure big data és hibrid felhő és AI technológiájával fejleszti.
Az Azure-ral való integráció az LG autós infotainment megoldását is tovább fejleszti. A rendszer, amely a jövő összekapcsolt járműveibe készül, az LG webOS Auto és a Microsoft összekapcsolt autós platformok kombinációjára épül. A webOS Auto következő verzióját az LG további ember-gép felületekkel (human machine interface, HMI) egészíti ki, amelyek elsősorban az autós szórakoztatás élményét és az autóban zajló munka hatékonyságát segítik majd.
Az LG infotainment rendszerei az LG saját virtuális személyiasszisztens-technológiáit a Microsoft, valamint az autógyártók saját virtuális személyi asszisztenseivel integrálják, így számos összekapcsolt szolgáltatást kínálnak a végfelhasználók számára, és egyben a márkaélményt is jobbá teszik. Ezt az innovatív HMI-szoftverplatformot arra tervezték, hogy javítsa az új digitális szolgáltatások üzleti hasznosíthatóságát.
„A Microsoft technológiái kiegészítik az LG B2B megoldásait, amelyek fejlesztéséhez az így megvalósuló szinergiahatás is hozzájárul” — mondta Dr. Lee Sang-yong, az LG járműipari és üzleti megoldások központjának szenior vezetője. „Közös munkánk a Microsofttal hozzájárul B2B üzletágunk versenyképességének erősítéséhez és digitális transzformációjához, ez pedig a jövben divízió fejlődésének motorját jelenti majd.”
„A Microsoft képessé teszi a mobilitási iparágban tevékenykedő vállalatokat arra, hogy digitálisan átalakuljanak és új üzleti lehetőségeket tárjanak fel” — mondta Sanjay Ravi, a Microsoft autóipari divíziójának elnöke. „Az LG előmozdítja az innovációt és úgy kínál új hozzáadott értékkel bíró szolgáltatásokat ügyfeleinek, hogy közben kiépíti saját digitális képességeit és adatvezérelt kultúráját.”
Kapcsolódó cikkek
- Lenyűgözték a CES látogatóit az LG látványos OLED installációi
- Az LG elhozta a mosás következő generációját
- Az LG 14 új OLED televíziót mutat be a 2020-as CES-en
- Az Ericsson és a Microsoft együttműködése gyorsíthatja fel a hálózatba kapcsolt járművek fejlődését
- CES 2020: Mesterséges intelligencia az LG-vel
- Valódi 8K képminőségű, mesterséges intelligenciával felszerelt tévék az LG-től
- Különleges növénytermesztő készüléket mutat be az LG
- Az LG az okoshűtők új generációjával a jövő konyhájába enged betekintést a CES-en
- Az LG minőségi hangprojektorokat vitt a CES-re
- Munkához és játékhoz is ideálisak az LG 2020-as Ultra monitorai
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.