Gyermekmosolyokért gyűjtött kilométereket a Bridgestone
A Bridgestone kilométergyűjtő akciójának felhívására a vállalat magyarországi dolgozói 49.000 kilométernyi távot futottak, kerékpároztak vagy úsztak azért, hogy a tatabányai Szent Borbála Kórház gyermekosztályán rendszeresen vizitelő bohócdoktorokat támogathassák. Végül több mint 1 millió forint gyűlt össze, amit a Piros Orr Bohócdoktorok Alapítványa szerdán vehetett át.
Nevetéstől volt hangos január 22-én a tatabányai Szent Borbála Kórház gyermekosztálya, amikor Dr. Bim-Bam és Dr. Spuri szórakoztatta a kicsiket. A Bridgestone képviselői közvetlenül a vidám bohócdoktori vizit előtt adták át az 1.100.000 Ft értékű támogatást Magyar Zsuzsának, a Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány vezető adományszervezőjének, hogy segíthessék az alapítvány munkáját és ezzel közel 400 beteg gyermek szerezzenek örömet. A Bridgestone a tavalyi év során egészségmegőrző programja keretében világszerte arra ösztönözte munkatársait, hogy sétával, futással, biciklizéssel, úszással vagy bármilyen más sporttevékenységgel gyűjtsenek kilométereket, és a megtett távot töltsék fel egy saját, belső vállalati rendszerbe. Az így globálisan összegyűjtött 2,5 millió kilométer után a cég karitatív szervezeteket segít az adományaival. Magyarországon a Bridgestone választása a Piros Orr Bohócdoktorok Alapítványra esett, akik 1996 óta a nevetéssel igyekeznek javítani a beteg gyermekek állapotán.
Az eseményen részt vett Kocsis Viktor, a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. munkatársa, aktív triatlonversenyző, aki a 3 legtöbb kilométert gyűjtő magyar Bridgestone dolgozó között volt. „Számomra a mozgás egyszerre jelenti a testi, lelki és a szellemi feltöltődést. Ezúttal viszont az igazi motivációt az adta, hogy a megtett táv egy jótékony célt szolgál, nevezetesen a mosoly terápiát.”
A Bridgestone-nak szívügye a mozgás: minden évben több helyi sporteseményt is támogat. „A kilométergyűjtéssel az adományozás mellett azt is szerettük volna elérni, hogy egészséges életmódra, sportolásra ösztönözzük a munkatársainkat” – mondta Károlyi Katalin, a Bridgestone Magyarország Kft. marketingvezetője, aki aktív futóként maga is hozzájárult a kitűzött táv eléréséhez.
A társadalmi szerepvállalás, azon belül is a környéken élő közösségek támogatása továbbra is kiemelt fontosságú a Bridgestone gyár számára. Csak a múlt hónapban a helyi Arany János Óvodát 1,5 millió, a Tatabányai Mentőszolgálatot pedig 4,6 millió forint értékű eszközadománnyal támogatta az abroncsgyár.
Kapcsolódó cikkek
- A Bridgestone támogatja az akadálymentes buszközlekedés kialakítását a Tokiói Olimpiai Faluban
- 140 rászoruló gyerek iskolakezdési támogatása
- Sikerrel zárult az 8. Iskolakezdés együtt! segélyakció
- A Bridgestone készen áll arra, hogy otthonában üdvözölje a világot
- Földrengés ellen védi az olimpia helyszíneit a Bridgestone
- Okosgyárrá alakul a Bridgestone Tatabánya
- Sikerrel zárult a Charity Fest
- Hírközlési labort adományozott az NMHH a győri egyetemnek
- Van programod hétvégére: Charity Fest!
- A Bridgestone csatlakozik a Nemzetközi Űrkutatási Programhoz
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.