A Razer és az x-kom AGO új korszakot nyit a játékosok edzésében és fejlesztésében
A Razer, a világ vezető, gamereknek szánt lifestyle márkája a mai napon egy új partnerségi együttműködést jelentett be a Team Razer - a Razer házon belüli esportszervezete - és az x-kom AGO között, amely Lengyelország egyik vezető esport csapata. Az együttműködési partnerség keretében a Team Razer a játékosokat a Razer esport-minősítésű perifériáival látja el, valamint támogatja az x-kom AGO-t a 2020-as szezonbeli tevékenységeiben.
Az egyre kompetitívebbé váló, gyorsan növekvő esport-mezőnyben a teljes szezon múlhat az egyes játékosok teljesítményén. A csúcsteljesítmény elérése érdekében a játékosoknak nem csak a játékban kell hatékonyan edzeniük, de a környezetüket is optimalizálniuk kell, miközben arra is ügyelniük kell, hogy az általuk használt felszerelés ne váljon gátló tényezővé. Mind a Team Razer, mind az x-kom AGO ezt a nézetet vallja, így ez a partnerség egyik fő mozgatórugója is egyben.
A 2012-ben létrehozott Team Razer a Razer esport márkája, amely ernyőszervezetként egyesíti a támogatott csapatokat és játékosokat, akik számos előnyét élvezik annak, hogy egy tapasztalt, megalapozott, esport-központú társaság részei. Az x-kom AGO progresszív új edzési rendszere felkeltette a Team Razer érdeklődését is, így a partneri együttműködés azzal a céllal jött létre, hogy az x-kom AGO játékosoknak hozzáférést biztosítson a piac legjobb perifériáihoz, lehetővé téve számukra, hogy továbbfejlesszék edzési programjukat.
Edzés technológiával
Kétéves, jelentős világbajnokságokon szerzett versenytapasztalataira támaszkodva az x-kom AGO 2020-ban forradalmasítja az esport edzések megközelítését. A hagyományos sportedzés és fejlesztés példáját követve a játékosokat, az edzőket és a menedzsereket különféle mutatók segítségével követik nyomon, és a hordható szenzortechnológia, egyedi szoftverek és mesterséges intelligencia implementációja révén emelik ki a fejlesztésre szoruló kulcsfontosságú területeket. Ez az esportokon belüli innovatív elképzelés tükrözi a világszínvonalú sportszervezetek - a futballtól és a kerékpározástól a gimnasztikáig és az atlétikáig terjedő - megközelítését.
A partnerség részeként az x-kom AGO játékosai a Razer perifériáit fogják használni minden edzésükön és versenyükön. A Razer gamerperiféria-csomagjai már elküldésre kerültek a játékosok részére, hogy azok kiválasszák az igényeiknek legjobban megfelelő perifériákat, lehetővé téve minden játékos számára, hogy a Razer lenyűgöző eszközválasztékából egy egyedi, esport-minősítésű gamer felszereléscsomagot állítsanak össze.
"Itt a Razernél az innováció az egyik alapvető értékünk és egy olyan gondolkodásmód, amelyben osztozunk az x-kom AGO-val." - nyilatkozta Yann Salsedo, a Razer Esports (EMEA) vezetője. „Büszkék és izgatottak vagyunk, hogy egy olyan csapattal dolgozhatunk együtt, amely kreatív módokat talál arra, hogy megírja története következő fejezeteit. A partnerség eredményeképpen egyesíthetjük közös tudásunkat, hogy egy elképesztő világraszóló utazásra vigyük a lengyel esportokat.”
A nagy teljesítményű esport felszerelések következő generációjának fejlesztése
Az x-kom AGO a Team Razer neves esport-csapatainak kötelékéhez csatlakozik, amelybe többek között olyan, az esportokat a legmagasabb szinten űző csapatok tartoznak, mint a legutóbbi ESL One: New York 2019 bajnok Evil Geniuses, vagy a német Mousesports esportklub.
Amellett, hogy a legfrissebb perifériákat biztosítja a csapatok és a játékosok számára, a Team Razer az új Razer termékek kifejlesztésében is fontos szerepet játszik azáltal, hogy a játékosokkal együttműködik a termékek tervezésben, a terméktulajdonságok meghatározásában, és a tesztelésben, valamint visszajelzést biztosít a kutatási és fejlesztési csapatok számára, segítve a piacvezető, nagy teljesítményű perifériák létrehozását, amelyekről a cég ismert.
„Nagyon örülök annak, hogy az x-kom AGO a Razer márka nagykövete lett a régióban.” - nyilatkozta Jakub Szumielewicz, az x-kom AGO elnöke. "A Razer munkatársainak személyre szabott hozzáállása, valamint a márka központjának megértése a szisztematikus kompetenciafejlesztési filozófiánk iránt volt az, ami egyértelműen meggyőzött bennünket arról, hogy kapcsolatot létesítsünk ezzel a partnerrel."
Kapcsolódó cikkek
- Rekord stream nézőszámmal zárt a SEA Games 2019
- Új Razer egerek, hogy a játékosok továbbra is a legjobbat nyújthassák
- Tovább bővíti a PC-s és a mobil gaming határait a Razer
- A Razer és a versenyzők is készen állnak a 2019-es Southeast Asian Games-re
- Karácsonyi ajándék gamereknek
- KPMG: Karácsonyra elérheti a félmilliót a magyar esport rajongók száma
- Szombaton volt a K&H e-kupa FIFA20 verseny
- A Samsung a PUBG Európa Liga hivatalos 2019-es monitorszponzora
- Rekord nézőszámot hozott az idei V4 Future Sports Festival
- A V4 Future Sports Festival döntőjének mezőnye
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.