Díjmentes tranzakciókkal segíti a készpénzforgalom visszaszorítását a Moneytou a Viber felhasználóinak
Május 31-ig a felhasználók számára díjmentessé tette, és a kapcsolódó forgalmi költségeket is átvállalta a Viber üzenetküldő applikáció alatt működő Moneytou fizetési lehetőség szolgáltatója, a NeoPay Kft. Az akció célja kettős: nem csak a készpénzes tranzakciók visszaszorításában segítenek a járvány ideje alatt, hanem az online fizetési megoldásokat is népszerűsítik.
A járvány idején a személyes kontaktusok tiltása, illetve háttérbe szorulása miatt a digitalizáció bámulatos ütemben gyorsult fel, a távmunkától a távoktatáson át az online rendelésekig, számos területen. A készpénzforgalmat egyébként is évek óta igyekeznek visszaszorítani a piaci szereplők, azonban ennek most különös jelentősége lett a járvány megfékezésében, hiszen a bankjegyek, érmék és a kapcsolódó infrastruktúra (például az ATM-ek) kiváló terepe a fertőzés átadásának.
A Viber üzenetküldő alkalmazásban pénz azonnali átutalását lehetővé tevő Moneytou magyar fejlesztői ezért úgy érezték, hogy a jelen helyzetben a már meglévő és a jövőbeli felhasználókért azzal tehetnek a legtöbbet, ha a tranzakciós díjakat egyelőre május 31-ig eltörlik. A Moneytou tavaly kezdte meg működését Magyarországon, heteken belül már az ötödik országban indul el a régiónkban. Az akciónak várhatóan lesz szerepe a szolgáltatás további népszerűsítésében is, ám a jelentős költségei miatt egyelőre elsőként csak Magyarországon vállalja magára a tranzakciós díjakat a szolgáltatást üzemeltető NeoPay Kft.
A Viberen elérhető gyors fizetési lehetőség elsősorban magánszemélyek körében népszerű, de kisvállalkozók is előszeretettel használják. A Moneytou-val bármilyen Viber felhasználó küldhet pénzt más viberezőnek, mindenféle érzékeny adatok megadása nélkül, ezért tízezres nagyságrendben regisztráltak az indulás óta eltelt néhány hónap alatt a felhasználók. A pénzmozgás a felhasználók bankszámlái között bankkártyáikon keresztül történik, tehát sem a Viber, sem a Moneytou kisalkalmazás, sem pedig a NeoPay nem kezel közvetlenül pénzt. A Moneytou fő támogatója a Mastercard, de természetesen más kártyatársaságok felhasználóival is tökéletesen működik.
„Jelen helyzetben három legnagyobb előnyünk, hogy a felhasználóknak nem kell készpénzzel érintkezniük, azonnal teljesíthető az utalás, és mindezt anélkül, hogy bármi olyan adatot megadnánk a másik félnek, amitől vonakodnánk.” – mondja a NeoPay ügyvezetője, Benda Gergely. A Moneytou így minden olyan helyzetben alkalmazható, amikor kétszer is meggondolja az ember, hogy a tárcájáért nyúljon: legyen az alkalmi ételkiszállítás, baráti kölcsön, vagy netes használtcikk, vagy szolgáltatás vásárlása. Ráadásul a NeoPay nem tesz különbséget a meglévő ügyfelei által lebonyolított napi több száz tranzakció és az akció során csatlakozó új felhasználók átutalásai között, így akár hárommillió magyar Viber felhasználó élvezheti a díjmentes átutalás előnyeit. Az érdeklődők a Viberen a GIF+ menüpont alatt találják a Moneytou-t a többi bővítmény között.
Kapcsolódó cikkek
- Hamarosan indul a Bolt ételrendelő szolgáltatása Magyarországon
- Ingyenes információmegosztás a koronavírus miatt
- Életet menthet az ÉletMentő applikáció
- Mától Budapesten is elérhető a Lime heti bérletet kínáló LimePass szolgáltatása
- Várakozáson felül teljesített az év első napjaiban a MÁV app
- Innovatív közösségi zenealkalmazást fejlesztettek ki magyar fiatalok
- Több ezer ember életét tette könnyebbé négy Főállású Angyal
- Mobilbank-projekt nyert a WirtschaftsWoche versenyén
- Új, kárrendezést egyszerűsítő digitális megoldásokat vezet be az Allianz
- Már bérletet is lehet vásárolni a MÁV mobilalkalmazás segítségével
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.