Díjmentes tranzakciókkal segíti a készpénzforgalom visszaszorítását a Moneytou a Viber felhasználóinak
Május 31-ig a felhasználók számára díjmentessé tette, és a kapcsolódó forgalmi költségeket is átvállalta a Viber üzenetküldő applikáció alatt működő Moneytou fizetési lehetőség szolgáltatója, a NeoPay Kft. Az akció célja kettős: nem csak a készpénzes tranzakciók visszaszorításában segítenek a járvány ideje alatt, hanem az online fizetési megoldásokat is népszerűsítik.
A járvány idején a személyes kontaktusok tiltása, illetve háttérbe szorulása miatt a digitalizáció bámulatos ütemben gyorsult fel, a távmunkától a távoktatáson át az online rendelésekig, számos területen. A készpénzforgalmat egyébként is évek óta igyekeznek visszaszorítani a piaci szereplők, azonban ennek most különös jelentősége lett a járvány megfékezésében, hiszen a bankjegyek, érmék és a kapcsolódó infrastruktúra (például az ATM-ek) kiváló terepe a fertőzés átadásának.
A Viber üzenetküldő alkalmazásban pénz azonnali átutalását lehetővé tevő Moneytou magyar fejlesztői ezért úgy érezték, hogy a jelen helyzetben a már meglévő és a jövőbeli felhasználókért azzal tehetnek a legtöbbet, ha a tranzakciós díjakat egyelőre május 31-ig eltörlik. A Moneytou tavaly kezdte meg működését Magyarországon, heteken belül már az ötödik országban indul el a régiónkban. Az akciónak várhatóan lesz szerepe a szolgáltatás további népszerűsítésében is, ám a jelentős költségei miatt egyelőre elsőként csak Magyarországon vállalja magára a tranzakciós díjakat a szolgáltatást üzemeltető NeoPay Kft.
A Viberen elérhető gyors fizetési lehetőség elsősorban magánszemélyek körében népszerű, de kisvállalkozók is előszeretettel használják. A Moneytou-val bármilyen Viber felhasználó küldhet pénzt más viberezőnek, mindenféle érzékeny adatok megadása nélkül, ezért tízezres nagyságrendben regisztráltak az indulás óta eltelt néhány hónap alatt a felhasználók. A pénzmozgás a felhasználók bankszámlái között bankkártyáikon keresztül történik, tehát sem a Viber, sem a Moneytou kisalkalmazás, sem pedig a NeoPay nem kezel közvetlenül pénzt. A Moneytou fő támogatója a Mastercard, de természetesen más kártyatársaságok felhasználóival is tökéletesen működik.
„Jelen helyzetben három legnagyobb előnyünk, hogy a felhasználóknak nem kell készpénzzel érintkezniük, azonnal teljesíthető az utalás, és mindezt anélkül, hogy bármi olyan adatot megadnánk a másik félnek, amitől vonakodnánk.” – mondja a NeoPay ügyvezetője, Benda Gergely. A Moneytou így minden olyan helyzetben alkalmazható, amikor kétszer is meggondolja az ember, hogy a tárcájáért nyúljon: legyen az alkalmi ételkiszállítás, baráti kölcsön, vagy netes használtcikk, vagy szolgáltatás vásárlása. Ráadásul a NeoPay nem tesz különbséget a meglévő ügyfelei által lebonyolított napi több száz tranzakció és az akció során csatlakozó új felhasználók átutalásai között, így akár hárommillió magyar Viber felhasználó élvezheti a díjmentes átutalás előnyeit. Az érdeklődők a Viberen a GIF+ menüpont alatt találják a Moneytou-t a többi bővítmény között.
Kapcsolódó cikkek
- Hamarosan indul a Bolt ételrendelő szolgáltatása Magyarországon
- Ingyenes információmegosztás a koronavírus miatt
- Életet menthet az ÉletMentő applikáció
- Mától Budapesten is elérhető a Lime heti bérletet kínáló LimePass szolgáltatása
- Várakozáson felül teljesített az év első napjaiban a MÁV app
- Innovatív közösségi zenealkalmazást fejlesztettek ki magyar fiatalok
- Több ezer ember életét tette könnyebbé négy Főállású Angyal
- Mobilbank-projekt nyert a WirtschaftsWoche versenyén
- Új, kárrendezést egyszerűsítő digitális megoldásokat vezet be az Allianz
- Már bérletet is lehet vásárolni a MÁV mobilalkalmazás segítségével
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.