Nonprofit szervezeteket is támogat a Microsoft a hatékony távmunkában
A hatékony távoli munkavégzésnek most mindennél fontosabb szerepe van. A Microsoft olyan nemzetközi és nonprofit szervezetek partnere, amelyek a frontvonalban teljesítenek szolgálatot. A vállalat számos lehetőséget tett elérhetővé számukra, hogy segíthesse őket létfontosságú küldetésük megvalósításában, alkalmazottjaik és önkénteseik támogatásában.
Távmunka Microsoft Teams segítségével
Az alkalmazottak és önkéntesek közötti gördülékeny kapcsolattartás a nonprofit szervezet működésének egyik alapvető mozgatórugója. Egy olyan váratlan helyzet, mint amilyen a világjárvány, komoly kihívás elé állítja a közjóért dolgozó szervezeteket. Ilyen esetben létfontosságú, hogy a szervezeten belüli együttműködés továbbra is működőképes maradjon, sőt, a munkavégzés hatékonyabb legyen.
A Microsoft Teams a Microsoftnak az együttműködést elősegítő alkalmazása, amelynek segítségével a szervezet gondoskodhat az önkéntesek és alkalmazottak együttműködéséről. Benne egy helyen válik elérhetővé a csoport összes kommunikációja: munkahelyi csevegés, video-értekezletek, fájl tárolás. A Teams a Microsoft365 része. Amennyiben egy nonprofit szervezet rendelkezik MS365 licensszel, ez magában foglalja a Teams-t is. A Microsoft Tech for Social Impact programon belül számos ingyenes és kedvezményes szoftver érhető el minden méretű nonprofit szervezet számára, többek között Office 365 Business Essentials, Microsoft 365 Business, és Office 365 E1 a nagyobb szervezeteknek. Ezekhez a szoftverekhez Magyarországon a Civiltech programon keresztül lehet hozzájutni. A CivilTech Informatikai Adományozó Program a NIOK Alapítvány és a TechSoup partnerségének keretében valósul meg, ők egyben a Microsoft hivatalos partnerei a szoftverek nonprofit szervezetekhez való eljuttatásában.
Office 365 E1 önkénteseknek
Mostantól 6 hónapon keresztül az Office 365 E1 a nonprofit szervezetek alkalmazottai mellett önkéntesei számára is ingyenesen hozzáférhető. Az Office 365 E1 magában foglalja nem csak a Teams-t, de lehetővé teszi az e-mailezést, fáljmegosztást, és sok minden mást is. Ez a lehetőség kifejezetten olyan szervezetek számára jött létre, akiknek nélkülözhetetlen, hogy a COVID-19 járvány miatt kialakult távoli munkakörnyezetekben önkénteseik továbbra is gördülékenyen tarthassák egymással a kapcsolatot.
Az ajánlatok igénybevételéhez vegye fel a kapcsolatot Microsoft partnerével vagy értékesítési képviselőjével. Amennyiben nincs Microsoft partnere, lépjen kapcsolatba a Microsofttal a TSITeamsForAll@microsoft.com e-mail címen, akik segítenek az elindulásban.
Hasznos források a hatékony működéshez
A Microsoft számos tréning anyagot ajánl azoknak, akik profi módon szeretnének átállni a távoli munkavégzésre. A szervezet legfontosabb teendőit egy webinárium segíthet rendszerezni. A Microsoft partere, a TechSoup olyan tréning sorozatot indított, amiben a távmunkára való átállással kapcsolatos hasznos információkhoz lehet hozzájutni. A teljes tréning nem csak a Teams használatát mutatja be, de kitér olyan lehetőségekre is, mint az adatok okos tárolása vagy a helyes biztonsági beállítások. Ha csak a Teams használatában szeretne elmélyedni, akkor erre is van lehetőség. A Microsoft Teams bevezetésében hasznos segítséget nyújtanak azok az útmutatók és leírások, ahol pontokba szedve olvashatjuk a teendőket, ha pedig könnyen és gyorsan szeretnénk megtanulni az alapvető funkciókat, több gyorstalpaló tréning közül is válogathatunk. Egy kifejezetten erre a célra létrehozott csatornán további Teams tréningek és hasznos tippek érhetőek el, de egy egyszerű folyamatábra is hasznos lehet az alapvető működés megértésben.
A folyamat automatizációs megoldások kedvelői számára a Microsoft olyan új sablonokat hozott létre az alacsony kódolású alkalmazástervezési felületén, a PowerApps-ben, amelyek segíthetnek a folyamatos változások és a kríziskommunikációs feladatok hatékony menedzselésében. Ezen kívül elérhetővé vált egy olyan chatbot is, ami kifejezetten a kríziskommunikációban lehet hasznos.
Kapcsolódó cikkek
- Home office egészségesen
- Magyar fejlesztésű szoftver mentheti meg a szabadulószobákat
- Az új egyensúlymutatvány: távmunka kiberbiztonsági kockázatok nélkül
- Digitalizáció felsőfokon: itt a Microsoft Dynamics 365 Business Central
- A távoli menedzsment fontosabb, mint eddig valaha
- Megmutatjuk, milyen jó lehetőség a digitális oktatás
- A KPMG kiterjeszti együttműködését a Microsofttal
- Lebomlott az utolsó gát is a Microsoft Teams körül
- Bekúszott a mindennapokba a mesterséges intelligencia
- Újabb funkcióval erősít a Microsoft Teams
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.