Kríziskezelést feszegető műsor indul az E.ON támogatásával
Soha nem látott gyorsasággal alakította át a mindennapjainkat a koronavírus járvány, amelynek beláthatatlan következményei vannak a gazdaságra is. A generációk óta nem tapasztalt kihívások kezelésében segít a Betone Studio új üzleti podcast műsora, a TODOLIST, amely az E.ON támogatásával és Szöllősi Györgyi műsorvezetésével ad válaszokat napjaink legégetőbb gazdasági kérdéseire.
A TODOLIST egy üzleti podcast azoknak, akik szeretnék jobban érteni a világot, a körülöttük zajló folyamatokat, akiket érdekel, ezek hogyan változtatják meg az életünket itt Magyarországon. A legnagyobb podcast-lejátszókban ingyenesen elérhető, bármikor visszahallgatható műsor az idén a koronavírus járvány gazdasági hatásaival, a talpon maradás és a kilábalás lehetőségeivel, a válság jelentette új lehetőségek felismerésével foglalkozik.
A műsorvezető, Szöllősi Györgyi, televíziós újságíró, aki minden adásban egy-egy egyedi, tanulságos történeten keresztül mutatja be, hogyan és mit lehet tanulni korábbi krízisekből, emellett vendégei példát is mutatnak, inspirációt adnak, hogyan érdemes kezelni a válságot és készülni a kilábalásra. A TODOLIST nem csak kérdéseket tesz fel, hanem válaszokat is ad, vélemények helyett csakis a tényekre koncentrál. A műsor most megjelent adása a válságok korai szakaszában jellemző attitűdről, a hárításról, majd a történtek feldolgozásáról és az újrakezdésről szól.
Az epizódban a Malév-csőd történetét feldolgozva mutatják be, hogyan nem fogadták el a biztos gazdasági összeomlás szélén sem az utasok, sem a munkatársak, hogy a magyar légitársaságnak vége. Megszólal a cég akkori HR-igazgatója, Király József, illetve a Malév korábbi dolgozójának személyes történetén keresztül mesélik el a tagadás, hárítás fázisait és beszélnek arról, hogyan lehet mégis visszakapaszkodni egy ilyen helyzetből. A ma is érvényes tanulságokat Dénes Fruzsina pszichológus meséli el a hallgatóknak. Az Újítók című műsorblokkban Klementz Katával, a magyar coworking megalapítójával, a L'Office munkahelyek tulajdonosával beszélgetnek.
“A TODOLIST üzleti podcast létrejötte jól leképezi a világban történt hatalmas változásokat. Az eredeti formátumunkat a stábbal hetek alatt újra kellett terveznünk. Így született meg a krízisek köré épített koncepciónk. Olyan válságokat mutatunk meg, amelyekből tanultunk vagy éppen tanulhattunk volna. Ezekkel a példákkal segítjük az üzleti élet szereplőit, hogy kilábaljanak a kialakult helyzetből” - mondta Román Balázs, kreatív producer.
“Még tavaly kezdtük el a Betone-nal közösen a podcast fejlesztését, és az eredeti terveinket ugyanúgy megváltoztatta a jelenlegi helyzet, ahogy sok esetben azokét is, akikhez szólni szeretnénk. Az E.ON számára most kiemelten fontos, hogy a kihívások közepette is partnere legyen minden ügyfelének, és örülünk neki, hogy támogatásunkkal egy olyan jó példákat bemutató, tanulságos, pozitív gondolkodást sugárzó műsor készül, amelyből a hallgatók erőt, energiát meríthetnek” – mondta Losonczi Gergely, az E.ON szóvivője.
A Betone Studio nevéhez már több sikeres podcast fűződik. Oldalukon hallgathatunk könyveket bemutató műsort, személyes válságból való kilábalás-történeteket, de akár a kitaposott útról lelépő, reformer személyiségek inspiráló tanulságait is. A Betone és az E.ON közösen hisznek benne, hogy a TODOLIST elindításával segíthetnek a válság megértésében, kezelésében és az új lehetőségek megtalálásában.
Az adás meghallgatható, illetve további információk találhatók róla az alábbi linken: http://betonestudio.com/show/to-do-list-podcast/
Kapcsolódó cikkek
- Többet és többször rendelünk online
- Az ABB és a munkavállalói adománnyal segítik a Vöröskereszt Nemzetközi Bizottságát
- A koronavírus 4 napon át életben maradhat a mobiltelefonokon
- Telenor-szubjektív a tavaszi szünetre Koren Balázstól, a HiperSuli szakmai vezetőjétől
- Az EIT Health kapcsolatteremtő felületet indított a koronavírus leküzdésének érdekében
- Közösen gyűjt adományokat a Vatera, a Meska.hu és a Foxpost
- Többszörösére nőtt a Viber üzenetküldő – és hívó alkalmazás használata
- A VCC Live díjmentesen ajánlja fel felhőalapú contact center szoftverét
- Már elérhetők az államilag támogatott kurzusok a Codecoolnál
- Az informatikusok 30%-a egyáltalán nem fél attól, hogy elveszíti munkáját
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.