Az ABB ingyenessé tette a digitális szolgáltatásokat
Ebben a kialakult nehéz helyzetben az ABB Robotika és Gyártásautomatizálás arra törekszik, hogy segítse ügyfeleit és partnereit a gyártásuk és az üzleti tevékenységük fenntartásában, miközben számos munkavállalójuk otthonról dolgozik.
Március 27-től kezdve 2020 végéig az ABB Robotika és Gyártásautomatizálás ingyenesen elérhető kulcsfontosságú szoftvereket biztosít ügyfeleinek.
Sokuk hasznára válhatnak ezek a digitális megoldások, melyekkel távolról lehet irányítani a termelést és megfelelő teljesítményen működtetni a robotrendszert, kevesebb emberi beavatkozással, különös tekintettel a jelenlegi közösségi távolságtartás és távoli munkavégzés szükségességére. A digitális eszközök használatával folytathatják a munkát és előkészíthetik az új projekteket, amelyek a dolgozók visszatérését követően kezdődhetnek.
Az alábbi szoftverek érhetőek el ingyenesen:
ABB Ability Connected Services – Állapotfelügyelet és Diagnosztika
Az ABB Ability Connected Services felügyeli az egyes robotok, illetve teljes robotflotta állapotát és teljesítményét, segítve ezzel az ügyfeleket, hogy távolról megfigyelhessék és megfelelő teljesítménnyel működtethessék a robotrendszereiket.
Az ABB Ability Connected Services segítségével a szervizszakemberek még a bekövetkezésük előtt felismerhetnek olyan körülményeket, amelyek előre nem tervezett megállásokhoz és ezzel plusz költségekhez vezethetnek.
Regisztráljon itt és felügyelje az ABB robotjait!
A RobotStudio az ABB szimulációs és offline programozó szoftvere, mellyel egy fizikai eszköz vagy rendszer teljes digitális másolata (digitális iker) elkészíthető, így távolról is megfigyelhető válnak a gyártósorok történései. A RobotStudio offline programozási eszközeivel lehetőség adódik teljes robotos berendezés készítésére, szimulálására és tesztelésére virtuális 3D környezetben, a helyszín meglátogatása és a jelenlegi gyártás megzavarása nélkül. A RobotStudio minden kiegészítője, beleértve az összes PowerPack-et és CAD konvertert, digitális iker és Virtuális valóság meetingek mostantól ingyenesek.
- RobotStudio Virtual Meeting webinárium megtekintése
Virtuális technikai támogatás
Amennyiben technikai támogatásra van szüksége, ingyenesen szolgáltatnak virtuális támogatást videón keresztül (Skype, Zoom, Teams). A támogatás eléréséhez keresse fel az ABB helyi képviseletét, vagy látogasson el a Digital Operation Center weboldalra további részletekért.
Ha már rendelkezik hozzáféréssel a fentebb részletezett szoftverekhez, de tanácsra, útmutatásra van szüksége a használatukkal kapcsolatban, akkor keresse fel a helyi ABB képviselőjét.
Kapcsolódó cikkek
- Vállalati stratégiává vált a digitális munkahelyek kialakítása
- A kijárási korlátozások idején közösségi élményt nyújthatnak a videojátékok
- Az ABB növeli az ügyfél-műveletekhez szükséges távkapcsolatainak sebességét
- 2 millió eurós alapot hoz létre a Vodafone Csoport a koronavírus elleni harc támogatására
- Magyarország az internetvilág legjobbjai között
- A Facebook 3 millió dollárt fektet az Európai Újságírás COVID-19 Támogatási Alapba
- Biztonságos megoldás vírustesztelésre az OnRobot grippereivel
- A Zyxel technikai segítséget nyújt az otthonról dolgozóknak
- Kríziskezelést feszegető műsor indul az E.ON támogatásával
- Többet és többször rendelünk online
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.