A Fujitsu RunMyProcess az OKIN BPS segítségével gyorsítja fel a digitális átalakulást
A Fujitsu RunMyProcess az Okin Business Process Servicest* tette meg hivatalos és elsődleges kiválóságközpontjává az Egyesült Államokban, hogy segítséget nyújtson a kontinensen működő ügyfeleinek digitális átalakulási projektjeik gyorsabb lebonyolításához.
Az Okin BPS-sel kialakított partnerkapcsolat keretében az ügyfelek az USA egész területén hozzáférnek a digitális átalakulási megoldásokat támogató, rugalmas és skálázható Fujitsu RunMyProcess DigitalSuite nagyvállalati alkalmazásplatformhoz, és az Okin szakértemét kiaknázva gyorsabban, dinamikusabban és kisebb erőforrásigénnyel alakíthatják át üzletmenetüket. Így mérséklődik a kockázat, nem merülnek fel külső tanácsadói díjak, továbbá nincs szükség nagyszabású változáskezelési programokra vagy saját fejlesztésű technológiára.
Az Okin-Fujitsu partnerkapcsolat a modern mobil munkaerő által használt megoldások növekvő piacára összpontosít. Közéjük tartoznak a nemrég bevezetett Citrix Workspace-t támogató RunMyProcess DigitalSuite bővítmények. Ezek a megoldások lefedik a digitális átalakulási programok főbb területeit: a munkavállalói regisztrációt, a készletgazdálkodást, a többszállítós incidenskezelést, és a termékcsaládok minőségbiztosítását.
„A Fujitsu nagyra értékeli az Okin által biztosított kiváló minőséget és szolgáltatásnyújtási képességet. Partnerünk nagy lelkesedéssel segít kialakítani és észszerűsíteni a rendelésleadási, számlázási és HR-feladatokat. A Fujitsu RunMyProcess DigitalSuite hatékonyabbá teszi a folyamatokat, pontosabbá a költségvetéstervezést és a munkafolyamatok kezelését. Ezek a területek minden digitális átalakulási folyamatban kritikus szerepet játszanak. A vállalatok egyre inkább felismerik, hogy a jövőbeni működést gyors, koncentrált és eredményes digitális átalakulási projektekkel lehet megalapozni. Azoknál az ügyfeleknél, akik valóban sokat várnak a digitális átalakulástól, a RunMyProcess hatékonysága és az Okin lendülete lehet a nyerő párosítás” – mutatott rá Vic Herring, a Fujitsu RunMyProcess értékesítési és marketingvezetője.
„A digitális átalakulás arra kényszeríti a vállalatokat, hogy az eredmények mielőbbi elérése érdekében gyorsítsák folyamataikat. Az Okin nagy teljesítményű technológiai platformok szállításával és rövid időn belül gyakorlatias végeredményt produkáló, lelkes szakembergárda közreműködésével igyekszik ezt az igényt kielégíteni. A Fujitsuval kialakított partnerkapcsolatnak köszönhetően a RunMyProcess ügyfelei eredményesebben optimalizálhatják működésüket, digitalizálhatják élményeiket, gyorsíthatják innovációs tevékenységüket, és eközben biztosak lehetnek abban is, hogy jó esélyük van a változások sikeres lebonyolítására” – tette hozzá Mark Keough, az Okin BPS értékesítésért felelős alelnöke.
____________________
* A prágai központú Okin Business Process Servicest 2004-ben alapították Csehországban. Ostravában (Csehország), San Antonióban (Texas, USA) és Johannesburgban (Dél-Afrika) vannak érdekeltségei.
Kapcsolódó cikkek
- Vállalati stratégiává vált a digitális munkahelyek kialakítása
- Az új egyensúlymutatvány: távmunka kiberbiztonsági kockázatok nélkül
- A Fujitsu úttörő platformja felgyorsítja az új gyógyszerek piaci bevezetését
- A Fujitsu a „Vezetők” szegmensében a Gartner felmérésben
- Megérkeztek a Fujitsu második generációs Intel Xeon processzoros szerverrendszerei
- Világszinten teljes gőzzel halad az egészségügy digitális átalakulása
- Költségcsökkentéssel digitalizálódna a bankszektor
- Ezt nyerik a biztosítók a digitalizációval
- Az ABB és az Ericsson egyengeti az ipar digitális átalakításának útját
- Az Infosys segítségével digitalizálja szolgáltatásait a GEFCO
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.