MKB VideóBANK: digitális tanácsadás már vállalati ügyfelek számára is
A kormányzati programok még hatékonyabb támogatásának érdekében az MKB VideóBANK szolgáltatás már nemcsak lakossági, hanem vállalati ügyfelek számára is elérhető. Az MKB vállalati bankárai személyesen, a legmodernebb digitális technológia eszközeivel – a jelenlegi egészségügyi helyzetnek megfelelve: a személyes érintkezés mellőzésével – állnak az ügyfelek rendelkezésére.
Az MKB VideóBANK a pénzintézet digitális fejlesztési programjának tervezett lépése volt, azonnali bevezetését a pandémiahelyzet indokolta. A lakossági ügyfelek április 7-e óta – jelentős érdeklődést tanúsítva – használják a szolgáltatást, amelyet a mai naptól vállalati ügyfelek is igénybe vehetnek. Az MKB tanácsadói élő beszélgetés során pontosítják a hiteligényt, adnak tájékoztatást a lehetséges konstrukciókról és az államilag támogatott hitellehetőségekről. A gyors, előzetes hitelképesség-vizsgálatot követően az érdeklődők el is indíthatják igénylésüket.
Az MKB Banknál hétfő óta elérhető NHP Hajrá konstrukció 1500 milliárd forint keretösszegében kis- és középvállalatok számára, akár 20 éves futamidővel, 1 millió forinttól indulva, legfeljebb 20 milliárd forint összegben kínál – rendkívül kedvező forrás mellett – különböző hitelkonstrukciókat, melyek elindítása az MKB VideóBANKon keresztül is lehetséges.
Az MKB VideóBANK használatával a hitelezési folyamat gyorsabb, kényelmesebb, tovább csökkenthető általa a fiókokban történő személyes ügyintézés.
Az MKB VideóBANK munkanapokon 8:00 és 16:30 között érhető el, használható mobileszközökön (Android és iOS), valamint asztali gépeken és laptopokon Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge és Apple Safari böngészőkben.
Pereczes János, Digitális Üzletfejlesztési ügyvezető igazgató, MKB Bank Nyrt.: "Már az MKB VideóBANK indulásakor is jeleztük, hogy további szolgáltatások bevezetésére készülünk és ma fontos mérföldkőhöz érkeztünk a vállalati hiteltanácsadás elindításával. A jelenlegi krízishelyzetben kritikus, hogy a kis- és középvállalatok minél gyorsabban és minél kevesebb személyes kontaktus nélkül juthassanak forráshoz a digitalizáció segítségével. A finanszírozási konstrukcióink iránt érdeklődő vállalatok mától otthonról érdeklődhetnek, kaphatnak személyes tanácsadást és indulhatnak el a forrásszerzés útján."
Kapcsolódó cikkek
- Koronavírus: hasonló digitalizációs problémákkal küzdenek a magyar és az amerikai cégek
- Harminc százalékkal gyorsíthatja a gyártási folyamatokat egy magyar-osztrák konzorcium fejlesztése
- Újabb fontos digitális innováció az MKB-nál
- Ingyenesen elérhető Home Office chatbottal segíti a hazai cégeket a ChatBoss Team
- NAK TechLab – Az innovatív megoldások keresése nem állhat meg!
- Rekordidő alatt vezette be digitális ügyfélhívó rendszerét az MKB Bank
- A Volkswagen a Siemens támogatásával fejleszti elektromos autóinak digitalizált gyártását
- Egymilliárd forintot adományoz az MKB Bank a koronavírus elleni harchoz
- Már a biztosítók is nekünk kedveznek
- Az első digitális egészségügyi konferencia tanulságai
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.