A Zoom az Oracle-t választotta felhőalapú infrastruktúra-szolgáltatójának
Az Oracle ma bejelentette, hogy a Zoom Video Communications Inc. az Oracle Cloud Infrastructure felhőszolgáltatást választotta növekedésének és változó üzleti igényeinek támogatására.
„A közelmúltban fennállásunk legjelentősebb üzleti növekedését tapasztaltuk meg, amely szolgáltatási kapacitásunk óriási bővítését igényelte. Több platformot is megvizsgáltunk, és az Oracle felhő infrastruktúra szolgáltatása nagy segítséget nyújtott abban, hogy gyorsan megnöveljük kapacitásunkat és megfeleljünk új felhasználóink igényeinek” - mondta Eric S. Yuan, a Zoom vezérigazgatója. "Azért választottuk az Oracle felhő infrastruktúrát, mert az elérhető legmagasabb biztonságot, kiemelkedő teljesítményt és páratlan szintű támogatást nyújt."
Annak érdekében, hogy kielégítse a szolgáltatásai iránt gyorsan növekvő igényt, - úgy mint a hirtelen napi 300 millió-ra növekvő felhasználószámot - a Zoom-nak azonnal további felhőkapacitásra volt szüksége. A Zoom a teljesítmény, méretezhetőség, megbízhatóság és kiemelkedő felhőbiztonság miatt az Oracle Cloud Infrastructure szolgáltatást választotta. A bevezetéstől számított néhány órán belül az Oracle Cloud Infrastructure több százezer egyidejű Zoom felhasználó számára tette lehetővé a szolgáltatás használatát. A bevezetés lezárultával Zoom már egyidejű felhasználók millióit tudja kiszolgálni az Oracle felhőjéből. Az Oracle második generációs felhőinfrastruktúrája lehetővé teszi a Zoom számára a további növekedést, a kifogástalan szolgáltatást és hogy megőrizze vezető szerepét a videókommunikációs iparágban.
“A videókommunikáció a szakmai és a magánéletünk elengedhetetlen részévé vált, és a Zoom volt az innováció motorja ebben az iparágban." - mondta Safra Catz, az Oracle vezérigazgatója. "Büszkék vagyunk arra, hogy együtt dolgozunk a Zoom-nal, mind felhő-infrastruktúrájuk szolgáltatójaként, mind pedig ügyfelükként, miközben növekednek és továbbra is összekötik a cégeket, embereket és kormányokat az egész világon."
A Zoom már napi több mint hét petabájtot továbbít az Oracle Cloud Infrastructure szervereken keresztül, ami nagyjából megegyezik 93 évnyi HD videóval. Az Oracle második generációs felhőinfrastruktúrája és a cég IT biztonság terén szerzett szaktudása lehetővé teszi a Zoom számára a vállalati elvárásoknak megfelelő videókommunikációs élmény megteremtését.
Kapcsolódó cikkek
- Kommunikáció a világjárvány alatt
- A VCC Live díjmentesen ajánlja fel felhőalapú contact center szoftverét
- Digitalizáció felsőfokon: itt a Microsoft Dynamics 365 Business Central
- Dr. Balog Ádám, az MKB Elnök-vezérigazgatója az ORACLE OpenWorld szakmai előadója
- Mesterséges intelligenciával a cégek 80 százalékkal gyorsabban növelik nyereségüket
- Az Oracle TOP 10 felhőtechnológiai előrejelzése 2025-re
- Az egyre kiterjedtebb kibertámadások ellen véd a Zixel új tűzfala
- Az emberek többsége jobban bízik a robotokban, mint a főnökében
- Új Oracle megoldások
- Az Oracle 2020-as pénzügyi évének első negyedéves eredményei
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.