Magyar startup nyert az #EuvsVirus-kihívás üzletfolytonossági kategóriájában
Az Európai Bizottság páneurópai technológiai versenyét business continuity (üzletfolytonossági) kategóriában, 381 induló közül a magyar virtuális sorkezelési megoldást kínáló Linistry nyerte.
Az Európai Bizottság – az Európai Innovációs Tanács vezetésével – ez év április 24-, 25- és 26-án egy-egy napos hackathont tartott, amelynek során a koronavírus-járvány elleni összefogást demonstrálva a lehetséges innovatív válaszokat kereste a kontinensünket is sújtó, példátlan kihívás leküzdésére. 2020. április 30-án az Európai Innovációs Tanács képviselője bejelentette: business continuity (üzletfolytonossági) kategóriában a 381 induló közül a magyar Linistry megoldása lett a győztes.
A több, mint kétéves, budapesti székhelyű, de már most nemzetközi ügyfeleket maga mellett tudó startup a versenyben termékük, a fizikai sorban állás hátrányait kiküszöbölő digitális rendszer egy, a jelen helyzetre kiterjesztett változatát készítette el. Az összeurópai kihívás döntnökei úgy találták, a Linistry ezzel kiérdemelte a győzelmet a közel 400 indulót felmutató kategóriában. A győzelem eszmei értékén túl a Linistry Zrt. pénzjutalomban részesül, és az Európai Innovációs Tanács COVID Platformján keresztül lehetősége nyílik majd találkozni további lehetséges befektetőkkel, potenciális ügyfelekkel.
„Rendkívül büszkék vagyunk, és természetesen nagyon örülünk” – reagált a friss hírre Kövesdán Gyula, a Linistry Zrt. vezérigazgatója. „Már a pandémia kitörése előtt hittünk benne, hogy a távoli sorszámhúzással a digitális sorban állást lehetővé tevő innovatív megoldásunk találkozik partnereink és az ügyfeleik elvárásaival: előbbieknek alacsonyabb költségeket, utóbbiaknak kényelmesebb és biztonságosabb ügyintézést tesz lehetővé. Most, amikor fizikai távolságtartással is küzdünk a vírus terjedése ellen, azt gondolom, hogy még inkább felértékelődik az olyan megoldások értéke, mint amilyen a Linistry digitális sorbanálló-rendszere.”
A Linistry-t magyar magánszemélyek alapították 2018-ban. A vállalat felhőtechnológián alapuló megoldása egy forradalmian új eszközt kínál a sorkezelési folyamataikat digitális eszközökkel átalakítani szándékozó, elsősorban a szépségipari szolgáltatók és közösségi szolgáltatások, a kereskedelem vagy a rendezvényszervezés területén működő cégek számára. A Linistry világszerte 4 millió elégedett felhasználóval büszkélkedik, ügyfelei közé olyan vállalatok tartoznak, mint az BioHair, a Tele2, a MediaMarkt vagy a Gamescom.
Kapcsolódó cikkek
- Drónokat tesztelnek a koronavírus elleni védekezésben
- A Xerox több fronton is segíti a COVID-19 elleni harcot
- Már Magyarországon is elérhető az autós, érintésmentes koronavírus tesztelés
- A műanyagokat lebontó mikrobákat fejlesztő Poliloop lett az év magyar startupja
- Átfogó digitális képzéseket indít a Magyar Marketing Szövetség
- Hogyan alakítja a hírközlési piacot és szabályozást a koronavírus?
- Az LG történetének legjobb üzemi eredményét érte el 2020. első negyedében
- Az ABB 2020. első negyedéves eredményei
- Két mentőprogrammal és egy új alap felállításával nyújt életmentő segítséget a Hiventures
- Komoly kiberbiztonsági kockázattal kell szembenézniük a családi vállalkozásoknak