A debis internetes home-banking rendszere a győztes
A K&H Bank megoldása mind szolgáltatásainak gazdagságát, mind a biztonságot tekintve nemzetközi összehasonlításban is újdonságnak számít. A pénzintézet a lakossági banki szolgáltatások csaknem teljes palettáját kínálja interneten keresztül is, az ügyfél azonosításáról és a hálózaton átvitt adatok titkosításáról pedig lapkakártya gondoskodik. Ez a megoldás gyakorlatilag lehetetlenné teszi az átvitel megcsapolását, illetve az adatok visszafejtését.
A K&H Bank a Matávnetet választotta partnernek a szolgáltatás beindításához. Ezt követően a Matávnet tendert írt ki a rendszer kifejlesztésére, amelyen a debis IT Services Unisoftware Kft. ajánlata bizonyult a legkedvezőbbnek. A debis mellett az szólt, hogy az ajánlatukban szereplő megoldás illeszkedik a Matávnetnél meghonosított struktúrához, így mind a fejlesztési, mind a majdani üzemeltetési költségek kedvezőek lehetnek.
Az összesen 80 millió forint értékű szerződés a felhasználói felület és logika elkészítését, egy kétprocesszoros Sun szervert és a megoldás technológiai (IPlanet) licencdíját tartalmazta.
Az új biztonságos internetes home-banking szolgáltatástól a hazai e-kereskedelem fellendülését várják a szakemberek.
Kapcsolódó cikkek
- Dinamikusan emelkedik az internetbanki ügyfelek száma
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- Onlinet - az idén 900 millió forint bevétel
- Microsoft alapú back-office rendszer a Groupamánál
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- 1,1 millió dolláros banki csalás
- Egyedi fejlesztésű banki szoftver – Montana módra
- Azonosítatlan ügyfélszükségletek gátolják a bankoknál a forgalomnövekedést
- Raiffeisen + HP: Magyarország legnagyobb AMD-alapú PC eszközparkja
- A pénzintézetek az adatminőséget a kockázatkezelés kulcskérdésének tekintik