Termékcsomagokkal segítik a Horeca-szereplőket
Éttermeket, kávézókat és szállodákat segít ismert márkák által felajánlott termékcsomagokkal a Magyar Marketing Szövetség Horeca és Event tagozata. Az augusztus folyamán zajló program keretében az összeállított csomagokat Pest megyei vendéglátó-egységeknek és hoteleknek juttatják el, ehhez kapcsolódóan pedig kommunikációs tevékenységgel is támogatják az érintett szereplőket. A cél a koronavírus és a nyomában jelentkező turisztikai visszaesés hatásainak enyhítése.
Horeca támogató projektet indít a Magyar Marketing Szövetség Horeca és Event tagozata, hogy segítse a koronavírus járvány és az ennek nyomában jelentkező visszaesés miatt nehéz helyzetbe kerülő vendéglátókat és szállásadó szereplőket. A programban a Magyar Marketing Szövetség, valamint annak Horeca és Event tagozatának tagjai vesznek részt. A kezdeményezésben olyan jól ismert márkák vállaltak részt, mint az Alpro, a Heineken, a Kotányi, Nestlé, a Pek-Snack, a Pepsi, a Szentkirályi és a Theodora ásványvizek, a Viwa, valamint a csomagok összeállítása és kiszállítása révén a METRO áruházlánc. A project szervezését szintén az MMSZ és a tagozat tagjai, a www.menteshelyek.hu csapata végezte, a project kommunikációját a KNK PR segíti, a project szakmai támogatója a Trade magazin.
Termékek és kommunikáció
Az egyes márkák termékeiből összeállított csomagokat a programhoz kapcsolódó METRO áruházlánc Pest megyei Horeca egységeknek juttatja el. A megcélzott támogatandó szereplők a Covid által legérintettebb területeken működő fővárosi és Pest megyei kávézók, cukrászdák, szállodák és „kantinok”. Minden kategóriából 20-20 egységet támogatnak a projekt során a csomagokkal. A program augusztus során zajlik, vagyis a hónap végéig a támogatott éttermek, kávézók és hotelek megkapják a csomagot.
Nehezített pályán
„A jelenlegi helyzetben a Horeca egységek támogatása fontosabb, mint valaha. Most azért fogtunk össze, hogy ne maradjon el a nyár, akkor sem, ha kevesebb a turista, így ezzel a csomaggal szeretnénk hozzájárulni a Covid kihívásainak csökkentéséhez” – mondta el a kezdeményezésről Bódi Krisztina a Magyar Marketing Szövetség Horeca és Event tagozatának vezetője, hozzátette: „a hazai Horeca ágazat régóta kiváló munkát végez, amelyet az elmúlt hónapokban sajnos rendkívüli mértékben megnehezített a koronavírus-helyzet. A gazdasági jelentőségében és az ország pozitív megítélésében is komoly szerepet játszó szektor megsegítése szakmai és erkölcsi kötelességünk.”
Hiánypótló kezdeményezés
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Horeca és Event tagozata a szektor minél hatékonyabb marketingtámogatására jött létre februárban, szándékai szerint összefogva a vendéglátásban és szálloda- valamint a rendezvényiparban működő vállalkozásokat.
A turizmus a nemzetgazdaság egyik legnagyobb szektora, amelynek a – koronavírus megjelenéséig - jelentős és kedvező hatása volt a magyar gazdaságra is. A GDP-ben való részesedése a közvetlen és közvetett (multiplikátor) hatással együtt mintegy 10 százalékot tesz ki, és közel 500 ezer embernek ad munkát. A szektor ráadásul évek óta növekedést élt meg, tavaly novemberben a vendégéjszakák száma éves alapon 4,8 százalékkal, az árbevétel 10 százalékkal nőtt a kereskedelmi szálláshelyeken. Az ehhez kapcsolódó Horeca szektor szintén fejlődésen ment keresztül, ugyanakkor ezt nem követte a szegmens aktív kommunikációja. Az idén létrejött Horeca és event tagozat ezen kíván javítani munkájával, amelynek különleges jelentősége van a mostani helyzetben.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb lendületet vesz a sportmarketing
- Marketing a koronán innen, a koronán túl
- Új elnökséggel erősíti a szakmai képviseletének erejét a Magyar Marketing Szövetség
- Átfogó digitális képzéseket indít a Magyar Marketing Szövetség
- A marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot
- Újra gyűjthetőek a "Városmarketing gyémántok"
- Átfogó és transzparens digitális hatékonyságmérés
- Új operatív igazgató a Magyar Marketing Szövetség élén
- Lehet-e trend a trendnélküliség?
- Kihirdették a 2019-es Az Év Honlapja pályázat díjazottait!
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.