A Budapesti Metropolitan Egyetem a válságos időkben is bővül

forrás: Prím Online, 2020. augusztus 25. 15:30

A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) a koronavírus-válság alatt is növeli kapacitásait. Az intézményt immár elnök-vezérigazgatóként irányító Dr. Tóth Ágnes marketing és üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettest nevezett ki. A pozíciót Fazekas Barbara, a Kürt Akadémia korábbi marketingvezetője, a Green Fox Academy alapító ügyvezetője tölti be. A METU emellett további négy fővel bővíti digitális és marketingcsapatát. A bővülést a külföldi diákok számának folyamatos növekedése is indokolja.

Fazekas Barbara

A régóta nem betöltött marketing vezérigazgató-helyettesi pozíció megújításával, kibővítésével a METU célja hazai és nemzetközi marketingtevékenységének eddigieknél erősebb összehangolása. Fazekas Barbara feladatai közé tartozik emellett olyan új fejlesztési területek kijelölése, ahol az egyetem megerősítheti pozícióját, és – összhangban az egyetem stratégiai célkitűzéseivel – további piaci részesedést szerezhet a hazai és nemzetközi felsőoktatás, felnőttképzés és továbbképzés területén.

 

A kereskedelem és marketingszakon végzett szakember pár év reklámügynökségi tapasztalatszerzés után a TEDxDanubia programkoordinátoraként, majd a KÜRT Akadémia marketingvezetőjeként igazi szenvedélye, az oktatás területén kezdhette el hasznosítani a tudását. Később partnereivel megalapította első saját oktatási cégét, a Green Fox Academyt. Ezt követően egy nemzetközi iskola alapításának tőkebevonási projektjét vezette, valamint részt vett a Budapest International Tech Scholarship akcióterv kialakításában. Fazekas Barbara az IVSZ elnökségi tagja. Pályafutása alatt élt és dolgozott Spanyolországban, Szingapúrban és Indonéziában is.

 

Dr. Tóth Ágnes

A szervezeti változások részeként az eddigi vezérigazgató, Dr. Tóth Ágnes szeptember 1-jétől elnök-vezérigazgatóként folytatja. „Felkészültünk a lehetséges nehézségekre, tovább folytatjuk a beruházásokat és az egyetem szakmai és szervezeti fejlesztését – mondta Dr. Tóth Ágnes. – Stratégiánkat az eredmények igazolják. Hiszünk abban, hogy a minőségi magyar felsőoktatás a jelenlegi körülmények között is nemzetközileg stabil és versenyképes tud maradni.”

 

A METU-t az átlagnál kevésbé viselte meg a koronavírus-járvánnyal járó visszaesés. Az egyetemre jelentkezők száma mindössze az országos átlag (18%) felével, 9%-kal maradt el az előző évtől. A nemzetközi érdeklődés tekintetében pedig nem történt meg a többek által jósolt drámai visszaesés. Sőt, a külföldi jelentkezők száma 2020-ban növekedést mutat: szemben a tavalyi 98 országból érkező 1250 diákkal, 2020-ban már 105 országból 1300-an választották a METU-t.

 

A METU ezért a válság ellenére értékesítési és marketingcsapata további fejlesztése mellett döntött, és keresi négy új digitális és marketingkommunikációs szakember kollégáját. A leendő Head of Digital, senior marketing menedzser, PR menedzser és Word Press fejlesztő közreműködhet az intézmény versenyképesebb és modernebb kommunikációs aktivitásának alakításában.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél

Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.

2024. november 16. 17:48

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06