A magyar légikikötőben az Airport Service Budapest Zrt. megkezdi a teljeskörű földi kiszolgálást

forrás: Prím Online, 2020. október 2. 09:44

A hazai tulajdonú társaság október 1-től nyújt földi kiszolgálási szolgáltatásokat légitársaságok részére a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

A 100%-ban magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező Airport Service Budapest Zrt. (továbbiakban AS) jogelődjét 1997-ben alapították és az elmúlt több, mint 2 évtizedben folyamatosan bővítette portfólióját légiközlekedés-védelmi, földi kiszolgálási, létesítmény-üzemeltetési, valamint személy-, és vagyonvédelmi területen. 

 

Az AS Zrt. a kiterjesztett földi kiszolgálási engedélyét 2020. június 24-én kapta kézhez, amely feljogosítja, hogy teljeskörű földi kiszolgálási tevékenységet folytasson a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren.

 

 

Az AS első és kiemelt légitársasági partnere az Air France-KLM csoport, így 2020 október elsejével az Air France, Air France HOP!, KLM és KLM Cityhopper légitársaságok hivatalos földi kiszolgálójaként kezdi meg működését a budapesti repülőtéren. 

 

A légitársasági csoport által kiírt pályázaton elnyert szerződés utas- és poggyászkezelés (utasfelvétel, utasok ki- és beszállítása, poggyászregisztráció, poggyászok ki-és berakodása), repülőgép kiszolgálás (repülőgép takarítás, rámpa szolgáltatások, dokumentáció, repülőgép hűtése/fűtése, jégtelenítése stb.) szolgáltatásokra szól. A nyári menetrendben ez napi 4-4 induló járatot, míg télen 3-3 járatot jelent majd várhatóan üzemeltetés szempontjából. 

 

Az Airport Service Budapest Zrt. létszáma folyamatosan növekszik, a tervezett 238 fős földi kiszolgálási feladatokra specializálódott állományból már 140 főt felvettek, illetve átvettek a felszámolás alatt lévő Malév GH Zrt. „f.a” munkavállalói közül. Az AS így látja biztosítottnak, hogy a megfelelő szakértelemmel és tapasztalattal rendelkező személyzet garantálja a légitársaságok pozitív megítélését, hiszen az utas által a repülőtéren szerzett tapasztalatok alapvetően meghatározzák a légitársasággal kapcsolatos benyomásait. Az AS célja, hogy a földi kiszolgálás hazai szakértőjeként Magyarország repülőterein nemzetközi színvonalú, pontos, megbízható földi kiszolgálási szolgáltatásokat nyújtson üzleti partnereinek és az általa kiszolgált utazóközönségnek. 

 

 

Alapvető szemléletük, hogy magukénak érzik a légitársaságok problémáit, érzékeny pontjait, és proaktív módon járnak el a kiszolgálás és főleg a rendellenességek kezelése során, amely nagyon fontos szempont a légitársaságok utasok általi megítélésében.

 

„A munkatársak számára kiszámítható és magasszínvonalú munkahelyet és támogató hátteret szeretnénk biztosítani, amelyben jól érzik magukat, és melynek köszönhetően az AS rövid időn belül a budapesti repülőtér üde színfoltja lehet. A jelenlegi alacsony forgalom lehetővé teszi azt, ami a légiközlekedésben az elmúlt 10 év során az elképesztő mértékű forgalomnövekedés miatt nagyon nehezen volt megvalósítható, hogy megfontoltan, lépésről lépésre, átgondoltan építsük fel a hosszútávú működésünket a partnereink visszajelzései alapján, és ne csak a pillanatnyi igények kielégítésére összpontosítsunk. Egy minden tekintetben jól működő, nyitott, erős és megbízható vállalatot szeretnénk építeni, amely minden partnerünk számára biztosítja az állandó, magas színvonalú kiszolgálást. Az AS Zrt-ről elmondható, hogy egy stabil piaci szereplő. A földi kiszolgáló cégek jellemzően csak ezen a területen tevékenykednek, míg mi a több lábon állásban hiszünk, így az olyan helyzetek (mint a jelenlegi pandémia) amelyek a légiközlekedésben visszaesést okoznak, nem veszélyeztetik a Társaság fennmaradását.” - mondta el Móró Lajos, az Airport Service Budapest Zrt. vezérigazgatója.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01