EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól
EasyBID néven új funkcióval gazdagodott Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer. A szolgáltatás révén mostantól Header Bidding technológiával is értékesíthetővé válnak a hirdetési felületek, ezáltal pedig növelhetők a tartalomszolgáltatói bevételek.
Az internetes hirdetési piacon egyre több online újság, tartalomszolgáltató próbálja meg a nagy nemzetközi automatikus hirdetési piactereken is értékesíteni reklámfelületeit – ezt hívja a szakzsargon programmatic hirdetéseknek -, mert így olyan globális kampányokból is részesülhetnek, amelyhez amúgy, a hazai értékesítési láncon keresztül nem lenne esélyük. A Header Bidding a programmaticon belül egy olyan technológia, amelynek segítségével további lehetőségek nyílnak meg, mivel az online újság egyidejűleg meg is versenyeztethet több ilyen automatikus hirdetési piacteret (ezeket SSP-knek hívják), s végül azt a hirdetést jelentetheti meg, amely számára a legtöbb bevételt hozza.
Persze mindehhez az online újságoknak technológiai szolgáltató partnerekre van szüksége. Az Adverticum - amely a hazai piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszer, az Adverticum AdServer fejlesztője és üzemeltetője - legújabb fejlesztésével az adszerver felhasználók egy rendszeren belül kezelhetik saját direkt módon értékesített kampányaikat és a programmatic piactereken elkelt hirdetéseiket. Az újonnan bevezetett, EasyBID névre keresztelt funkció révén a kiszolgáláskor az AdServer az adott hirdetési helyeket/zónákat megversenyezteti több SSP szolgáltatónál is úgy, hogy figyelembe veszi az adminisztrációs felületen korábban felvett kampányok beállításait, prioritásait valamint árait, és végül azt a hirdetést jeleníti meg, amely a legtöbb bevételt hozhatja. A magasabb hozam elérése mellett az EasyBID funkció sokkal tisztább képet is nyújt az adszerver ügyfelek számára arról, hogy mennyit érnek ténylegesen a reklámmegjelenéseik, hiszen az adminisztrációs felületről lekérhető statisztikában látható az összes Header Bidding bevétel.
Az Adverticum szerveroldali megvalósítást kínál, így a kommunikáció a hirdetések kiszolgálásával párhuzamosan folyik a hirdetéskiszolgáló szerver és az egyes programmatic szolgáltatók között. Ennek köszönhető, hogy tetszőleges számú partner felé mehet ki egy időben kérés, nem kell a különböző böngészők miatti kompatibilitási problémákkal foglalkozni, valamint nem lehet befolyásolni kliens oldalon a rendszerek által kapott válaszokat, és esetleg ezzel károsítani a kampánymegjelenést. A weboldalak forrásában lévő korábbi hirdetéskiszolgáló beépítési kódok módosítására sincs szükség, hiszen az Adverticum által kínált összes goa3 típusú kiszolgálási kóddal használható a funkció.
A szolgáltatás további előnye, hogy a külső rendszerek túl lassú válaszideje esetén sem feltétlenül marad eladatlan reklámmegjelenés, mert az előre definiált idősáv túllépése esetén a direkt kampányok közül a sorrendben megfelelő szolgálódik ki.
Az EasyBID funkció új, extra szolgáltatás az Adverticum rendszerében, amely az AdServer felhasználók számára már megrendelhető. Bővebb információért, valamint a szolgáltatás megrendelése esetén kérjük forduljanak az Adverticum szakértő kollégáihoz az ertekesites@adverticum.com címen.
Kapcsolódó cikkek
- A HMD Global jelentős bejelentéseket tett, és megkezdte a Nokia 8.3 5G értékesítését
- Kedvezményekkel indul az ősz a Telenornál
- Szeged a DIGI új zászlóshajója
- Megérkezett a Vodafone Home egyéni igényekre szabható portfóliója
- A Fujitsu új szolgáltatásokat vezet be a hibrid IT környezet optimalizálásához
- Mostantól háromszor annyi adat jár az autók okosórájához
- Vodafone: folytatódnak a fejlesztések a következő hónapokban
- Új céginformációs üzleti szolgáltatást vezet be a Vodafone
- Online csapatépítés, nem csak a karantén idejére
- Ingyenes YouTube Premium szolgáltatás Samsung készülékekhez
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.