Az LG és a Hyundai az otthon kényelmével vértezik fel az elektromos autókat

forrás: Prím Online, 2020. október 9. 09:47

Az LG Electronics (LG) és a Hyundai Motor bemutatta az IONIQ nevű utastér-koncepciót (IONIQ Concept Cabin), amely hűen tükrözi mindkét vállalat szakértelmét a fogyasztói kényelmi eszközök és elektromos személygépjárművek terén. Az innovatív koncepció maximálisan kihasználja az elektromos járművek tágas belső terét, ami belső égésű motor és más terjedelmes mechanikus alkatrészek híján a hagyományos autókénál jóval nagyobb.

Az IONIQ koncepcióban az utasteret számos olyan kényelmi funkcióval látták el, amelyek azt valóban otthonossá teszik. Egy beépített kapszulás kávéfőző tökéletes kávét készít a reggeli ingázás közben, az ülés alatti rekesz megszárítja és felfrissíti a nedves cipőt, a gardrób-menedzser az utazás alatt rendben és gyűrődésmentesen tartja a ruhákat, a mini hűtőszekrényben tartott italok pedig igazán jól jönnek a forró nyári napokon.

 

 

A komforton és a kényelmi tényezőkön túl a IONIQ utastér-koncepció legkülönlegesebb megoldásának az a flexibilis OLED kijelző számít, amely belülről teljesen beborítja a jármű tetejét. A hátul utazók az optimális látószög érdekében természetes kézmozdulatokkal állíthatják be a kijelző görbületét. A nagyméretű, 77 hüvelykes képátlójú OLED képernyő fel is osztható, így mindkét hátsó utas más-más tartalmat nézhet. A fejtámlákba épített hangszórók személyes hangteret hoznak létre, amely nem zavarja a többi utast.

 

Miután mindenki kiszállt, egy beépített szerkezet tisztára törli a padlót, felszedve a morzsákat és feltörölve a kiömlött folyadékokat. Ezzel párhuzamosan a felül ehelyezett UV LED-lámpák is működésbe lépnek, hogy fertőtlenítsék a jármű belsejét.

 

 

„Az LG aktívan részt vesz a hálózatba kapcsolt autókhoz (connected cars) kötődő megoldások fejlesztésében, a 2020-as CES-en pedig egy olyan, személyre szabott autós élményt mutattunk be, amely lehetővé teszi a járművezetők és az utasok számára, hogy az otthon kényelme az úton is elkísérje őket" — mondta Lee Chul-bae, az LG Electronics vállalati dizájnmenedzsment-központjának vezetője. „Az IONIQ Concept Cabin segítségével ezt az élményt még magasabb szintre emeljük, együttműködve a Hyundai-jal, amely valódi mobilitási szakértelemmel szállt be a közös projektbe.”

Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.

2024. november 19. 19:27

Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr

Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.

2024. november 19. 11:35

Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG

Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.

2024. november 15. 20:25

Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot

A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták. 

2024. november 15. 18:00

Könnyed kialakítással és fejlett funkciókkal érkezik az új HONOR okosóra

Decemberben Magyarországon is kapható lesz a HONOR legújabb okosórája, a HONOR Watch 5, amely a modern technológia és a kecses dizájn kiváló ötvözete. A 35 g súlyú, mindössze 11 mm vastagságú óra könnyű és kényelmes, így egész nap lehet viselni. Az 1,85”-os színes AMOLED kijelző 390x450 pixeles felbontással és 340 PPI-vel támogatja a teljes képernyőt lefedő érintéses működést, élénk vizuális élményt nyújtva amellett, hogy kifejezetten fluid a 60Hz-es képfrissítésnek köszönhetően.

2024. november 8. 15:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01