Jó ügyeket szolgáló, innovatív technológiák fejlesztését támogatja a HONOR
A Honor nemzetközi technológiai márka támogatja olyan innovatív megoldások kidolgozását, amelyek korunk társadalmi-környezeti kihívásainak kezelését segítik elő. A Tech for Good fejlesztések ösztönzése érdekében a márka szakmai partnerként kapcsolódott be egy népszerű nemzetközi kezdeményezésbe, a Red Bull Basement versenybe, melynek keretében a Honor egyetemi hallgatóknak nyújt támogatást ötleteik megvalósításához. Az október 25-i nevezési határidőig a diákok pályázhatnak a Honor Team címre is, amelynek nyertese jelentős szakmai és tárgyi segítséget kap az általa tervezett applikáció fejlesztése során. Ezen felül a kész alkalmazás a Honor jóvoltából globális szinten is elérhető lesz.
A Red Bull Basement nyílt nemzetközi pályázat olyan diákok számára, akik a technológiát jó ügyek szolgálatába állítják. A verseny mobil szolgáltatások és PC technológiai partnereként a Honor fejlett technológiával, professzionális mentori szakértelemmel és átfogó alkalmazásfejlesztői tapasztalatokkal támogatja a fiatalok ötleteinek kidolgozását szerte a világon. A versenybe felsőoktatásban tanulók csapatai nevezhetnek be, és országonként egy kezdeményezés kerül be a globális döntőbe.
A jelentkezők pályázhatnak a Honor Team címre is, melynek nyertese szintén részt vehet a megmérettetés fináléjában, a fejlesztéshez pedig folyamatos szakmai segítséget és értékes eszközöket kap a márkától. A Honor Team címért olyan csapatok versenghetnek, amelyek a korunk kihívásait kezelő alkalmazásötletüket HMS (Huawei Mobile Services) platformon tervezik megvalósítani. A kiválasztott csapat több nyereményben részesül, valamint egyedülálló lehetőséghez jut azáltal, hogy a lefejlesztett, végleges alkalmazás elérhető lesz a világ harmadik legnagyobb alkalmazás-áruházán, az AppGalleryn keresztül, amely már 73.000 kiváló minőségű applikációt kínál.
„Az alkalmazások sikerének kulcsa a könnyű használhatóságban és a hibamentes működésben rejlik, mind a felhasználók, mind a fejlesztők szempontjából. Ehhez nyújt jó támogatást a HMS környezet, mely számos funkcionalitást egyszerűen biztosít a fejlesztők számára, továbbá részletes útmutatókkal segíti ezek használatát, így gyors és hatékony munkát tesz lehetővé. Új mobil alkalmazás vagy szolgáltatás esetén az is fontos, hogy gyorsan jusson el minél szélesebb felhasználói bázishoz, amit az AppGallery egyre növekvő népszerűsége biztosít” – mondta el Nagy Richárd, az AutSoft Zrt. mobil divíziójának vezetője. Az AutSoft a hazai Tech for Good szcéna egyik elismert szervezete. A BME Automatizálási és Alkalmazott Informatikai Tanszéke által alapított társaság innovatív alkalmazások fejlesztésére szakosodott és a Honor szakmai partnere Magyarországon.
A Honor október 18-án globális online workshopot tart, melynek keretében válaszol a pályázók HMS platformmal kapcsolatos kérdéseire. A versenybe október 25-ig nevezhetnek a csapatok, a Honor Team címért pedig mindössze egy Facebook-megosztással jelentkezhetnek ugyanezen határidőig. Ezt követően a Honor a nemzetközi szintér legígéretesebb projektjeit közönségszavazásra bocsátja, majd a legtöbb támogatást szerző, és ezzel a Honor Team címet elnyerő csapatot november 2-án hirdeti ki. A győztes számára ekkor intenzív, a Honor által mentorált fejlesztési szakasz kezdődik, amely egészen a verseny december 18-i, nemzetközi döntőjéig tart. A megmérettetéssel kapcsolatban további, részletes információk a Honor weboldalán, valamint a verseny hivatalos honlapján érhetők el.
Kapcsolódó cikkek
- SMART 2016: Budapesten versenyez az európai startup világ krémje
- Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!
- Elindult az Imagine Cup Junior AI for Good jövő évi versenye
- A HONOR új okosórái már előrendelhetők ráadás vezeték nélküli fülhallgatókkal
- Összemérik tudásukat a hazai informatikus szakemberek
- Melyik lesz 2020 legjobb gyára?
- Hatalmas teljesítménnyel és kiváló kamerarendszerrel megérkezett a HONOR 9X Pro
- A HONOR új sportos okosórákkal és nagy teljesítményű laptoppal építi intelligens ökoszisztémáját
- A Red Bull a kreatív álmoknak is szárnyakat ad
- Újabb kísérlet energia-hatékonysági rekordok felállítására a Shell Eco-marathonon
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.