Online üzleti valóságshow indult webáruház tulajdonosoknak
Az Ecommerce Revolution első évadában a show szakértő mentorai harminc napra kézbe veszik négy webshop irányítását, hogy bemutassák, hogyan lehet sikeres egy webáruház. A műsor producere Máté Krisztina, a szakmai hátteret az OptiMonk biztosítja.
„Évek óta érlelődött a showműsor ötlete. Ám amikor elkezdtük a konkrét tervezést rádöbbentünk, hogy ha szeretnénk egy televíziós szintű showműsort, akkor a saját eszközeink és tapasztalataink már nem elegendők. Tudtuk, hogy a Cápák között producere Máté Krisztina, akit korábbról ismertem, mert készített velem egy interjút. Felvettem vele a kapcsolatot és miután lehetőséget látott az ötletben, örömmel vállalta a felkérést” – mondta Zajdó Csaba az OptiMonk alapítója, az Ecommerce Revolution digitális ügyfélélmény szakértője.
Az Ecommerce Revolution túl van a válogatón, melynek során több mint 300 jelentkező közül választották ki a showban szereplő vállalkozásokat, melyeknek hétről hétre a műsor honlapján, online követhetjük nyomon a fejlődését, a sikereket és a kudarcokat is.
A jelentkezők között volt több milliárd forint forgalmú webáruház, és olyan is, akinek még csak ötlete volt, sőt olyan is, akinek még az sem. A showba végül négy teljesen eltérő terméket kínáló, teljesen eltérő célközönséget célzó, teljesen eltérő problémákkal küzdő webáruház került be. Közös bennük a jó termék, valamint, hogy a legalapvetőbb feladatokat már megcsinálták, ám megrekedtek egy szinten a fejlődésben, amin túl akartak lépni.
Somogyi Róbert az egyik résztvevő webáruház tulajdonosa (balra), Zilahi Krisztián (középpen) és Zajdó Csaba (jobbról) a forgatáson
„Azt szerettük volna bemutatni, hogy akár harminc napon belül is igen látványos eredményeket lehet elérni, ha a megfelelő eszközöket használjuk a megfelelő módon. Megmutatjuk, hogyan termelhetnek a webáruházak sokkal több pénzt, hiszen ez kőkemény üzlet! De nemcsak a sikerekről számolunk be, hanem arról is, hogy ha egy kampány elbukott és nem hozta az eredményeket, hiszen a hibákból legalább annyit tanulhatunk, mint a sikerekből” – mondta Zilahi Krisztián az Ecommerce Revolution házigazdája, online marketing szakértő.
Az üzleti valóságshow hétfőnként jelentkezik új epizódokkal. Az egyes részek a vásárlási folyamat kritikus szakaszaiba adnak betekintést a résztvevő webshopok problémáinak bemutatásával. Ezután a szakértők és a résztvevők együtt leülnek, és közösen átbeszélik a tervezett kampányokat és feladatokat, amit megvalósítás követ.
Az epizódok között, hétköznaponként, Zilahi Krisztián részletesebben is bemutatja a műsorban megismert digitális ügyfélélmény optimalizációs módszereket. Ezzel mélyebb tudás megszerzésére is lehetőség nyílik az érdeklődőknek.
Az Ecommerce Revolution első évada október elején indult és november 9-én fejeződik be. A szervezők a tapasztalatok értékelése után döntenek a folytatásról. Az online üzleti valóságshow honlapja a https://ecommercerevolution.hu internetcímen érhető el.
______________
Zajdó Csaba
A WebShop Experts, a ShopRenter, az OptiMonk, és a Conversific alapítója, továbbá az Innonic Startup Studio vezetője. Végzettségét tekintve közgazdász. Webáruházak készítésére, tanácsadására és optimalizálására szakosodott vállalkozásait már végzős egyetemistaként elkezdte építeni.
E-kereskedelmi témájú konferenciák rendszeres előadója, számos cikk és tanulmány szerzője. Nevéhez fűződik az évente megrendezésre kerülő Ecommerce Expo létrejötte.
2018-ban elnyerte a Central European Startup Award hazai Founder of The Year díját, 2019-ben pedig a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége (FIVOSZ) által szervezett versenyen az Év Fiatal Vállalkozója díjat kapta meg.
Zilahi Krisztián
Online marketing szakértő, konverzió specialista. 2017-től a Sales Autopilot-nál e-mail marketing és sales funnel rendszerek építéséért felelt. 2019-től dolgozik önálló tanácsadóként. Főbb szakterületei: konverzióoptimalizálás, keresőoptimalizálás (SEO), webanalitika, webergonómia, e-mail marketing, sales funnelek megtervezése, kivitelezése és optimalizálása, teljes stratégia kidolgozás. Ötven webáruház menedzselésében vett részt.
Kapcsolódó cikkek
- Kihirdették az Év Webshopja 2020 verseny győzteseit
- Az online piacterek menthetik meg a magyar vállalkozásokat
- A Mammutban nyitotta meg második üzletét az eMAG
- Ötszáz érintésmentes csomagautomatát telepít az eMAG és az Extreme Digital
- Második hullám a neten: újra robbantanak a hazai webáruházak?
- Új technológiával fejlesztenek a webshopok
- Rekordkínálattal indult el Gódor András sonkás-sajtos webshopja
- Ez lehet a kulcsa az e-kereskedelem jövőjének
- Tartós a koronavírus kereskedelmi hatása
- Újabb nagy roham lehet az online játékpiacon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.