Szigorúan csak évente egyszer tart Black Friday-t az eMAG
Az online-ról idén hibrid üzleti modellre váltó eMAG szigorúan évi egy alkalommal tart Black Friday-t, hogy valóban ütős akciókat tudjon kínálni. Idén november 20-án tartja a fekete pénteket a cég: ahogy azt a vásárlók az előző hat évben megszokhatták, jelentős árengedmények és meghökkentő akciós termékek várhatók a kínálatban.
Tavaly mintegy hetvenezren vásároltak az eMAG Black Friday-én, és a vállalat hasonlóan kiemelkedő fekete pénteki forgalmat vár 2020. november 20-án. Régiónkban az eMAG Black Friday akciói kiemelkedően népszerűek, ami nem csoda: a vállalat sosem csábul el, minden évben csak egyszer tart fekete pénteket, azon viszont kiemelkedő, meghökkentő akciókkal szolgál - tavaly például ketten autót vásároltak jócskán leértékelt áron.
Ahogy korábban, az elérhető akciós termékek köre a november 20-i kezdés előtt idén is titkos. Azoknak az érdeklődőknek, akik némi előnyre szeretnének szert tenni a legjobb vásárt nyújtó Black Friday-es akciók terén, az eMAG.hu mobil applikációját érdemes letölteniük iOS-re vagy Androidra, az appon keresztül hamarabb lehet majd megkezdeni a vásárlást.
A lehető leggyorsabb vásárláshoz a fekete pénteki kezdés előtt érdemes regisztrálni az appban, megadni a szállítási címet, hogy ezek bepötyögésével “élesben” ne kelljen majd küszködni. Ha valaki kifejezetten egy bizonyos termékre vadászik leértékelt áron, érdemes azt még a Black Friday indulása előtt a kosárba helyezni az appban. Ha ugyanis a termék valóban akciós, a fekete pénteki árával fog megjelenni a kezdés után a kosárban, így azonnal le lehet csapni rá, percekig tartó keresgélés nélkül feladható a rendelés.
Idén először az eMAG Black Friday-án megrendelt termékeket személyesen is át lehet venni a vállalat két budapesti, illetve pécsi üzletében, amelyekben a járványhelyzet miatt fokozott biztonsági intézkedésekkel óvják mind a vásárlók, mind a személyzet egészségét. A normál méretű (44,5 x 47 x 39 cm-es, legfeljebb 20 kilogramm tömegű) termékek érintésmentes átvétele lehetséges továbbá Easybox csomagautomatákban is, melyből jelenleg 41 működik Budapesten, az év végére számuk 100-ra bővül.
Kapcsolódó cikkek
- Black Friday: erre figyeljen, ha nem akarja saját kezűleg felcipelni az emeletre az új szárítógépét
- Többmilliárdos bevételre számít Black Friday kampányán a Vivre
- November 13-án tartja a Black Friday-t az Extreme Digital
- Folyamatosan bővül az eMAG és az Extreme Digital csomagautomata-hálózata
- Legjobb boltok - Cyber Monday Magyarország
- Az online piacterek menthetik meg a magyar vállalkozásokat
- A magyar e-kereskedelem szabadon értelmezi a Black Friday-t
- Az ünnepek előtti promóciók nem csak a vásárlók körében népszerűek
- Fekete péntek: ezek voltak tavaly a legnépszerűbb termékek világszerte
- GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.