A hálózatok nem értenek minket
Kollár Csaba, 2001. január 21. 22:34
A baltimore-i központú Context-Based Research Group cég most készített felmérése szerint a mobiltelefon-hálózatok nem értik meg fogyasztóikat, és többnyire nem a fogyasztóorientáltság, hanem a cégek vezetői által diktált szemléletmód vezeti működésüket.
A fogyasztók arra panaszkodnak, hogy nem alakult ki a megfelelő kétirányú kommunikációs kapcsolat a cégek és közöttük, így nem képesek eredményesen elmondani, hogy milyen szolgáltatásokra lenne szükségük. A kutatók szerint további probléma a cégek globális gondolkodása, amikor nem veszik figyelembe a földrajzi elhelyezkedésből és az ott élők eltérő szocializációjából fakadó lokális igényeket. Eredményesebb lenne bármelyik mobilkommunikációs szolgáltatás így a WAP is , ha a fejlesztők több időt fordítanának arra, hogy megismerjék azt a helyet, ahol az adott alkalmazás megvalósításra kerül.
Kapcsolódó cikkek
- Dél-Korea technológiai bemutatója a futball-világbajnokságon
- 3G fejlesztési projekt Finnországban
- WAP-szolgáltatás pénzátutalásra
- Itt a negyedik generáció?
- Zsebre megy
- Az AT&T a vezeték nélküli videót teszteli
- Virtuális utazási iroda PannonW@P-on
- Nokia-eurosport.com: multimédiás üzenetküldő szolgáltatások
- Országos szakmai telefonkönyv és meteorológiai szolgáltatás a PannonW@P-on
- Töretlen jövő előtt állnak a mobileszközök