Digitális kijelzőként is szolgáló automata ajtót fejleszt az LG és az Assa Abloy
Szándéknyilatkozatot írt alá az LG Electronics (LG) és az ipari, kereskedelmi létesítményekben, illetve lakóingatlanokban használatos automata tolóajtók piacvezető gyártója, a svéd ASSA ABLOY Entrance Systems. A megállapodás értelmében a felek közösen dolgoznak az átlátszó OLED kijelzővel egybeépített önműködő ajtók fejlesztésén, sőt, az első, kereskedelmi alkalmazásra és fogyasztói élményre koncentráló innovatív megoldást már be is mutatták.
Az új termék az LG átlátszó LG OLED kijelzőjének (55EW5G modell), a SuperSign integrált, szoftveralapú tartalom megoldásnak, valamint az ASSA ABLOY önműködő üveg tolóajtójának kombinációja révén született. Az integrált kijelzőnek köszönhetően eddig nem látott módon juttathatók el reklám- és marketingüzenetek az üzletbe lépő vásárlóknak, irodaházakban alkalmazva pedig a munkavállalók felé történő kommunikáció új eszközeként használható.
Az LG WRGB technológiájának köszönhetően az OLED kijelző saját fény kibocsátásra képes pixelei pontos színvisszaadásra, kivételes fényerőre és kontrasztarányra képesek. A dél-koreai gyártó átlátszó OLED technológiája ideális megoldás az ASSA ABLOY által gyártott, edzett üvegből készülő, tartós és biztonságos automata tolóajtóihoz, hiszen úgy marad látható az, ami az üvegajtón túl van, hogy közben a kijelző hasznos információkat szolgáltat.
„Az LG, mint a legújabb generációs digitális kijelzők piacának vezető gyártója, és az ASSA ABLOY, mint az automata tolóajtók vezető gyártója együtt dolgozik azon, hogy izgalmas és új digitális környezetet alkossanak meg” — mondta Paik Ki-mun, az LG üzleti kijelzők üzletágának vezetője. „Korábban a világ minden táján használatos nagyméretű és átlátszó OLED kijelzőink igen hatékony médiumnak bizonyultak, most pedig mindezt még magasabb szintre emeljük.”
„Mindannak, amit teszünk, az innováció áll a középpontjában” — fogalmazott Christopher Norbye, az ASSA ABLOY bejárati rendszerek divíziójának ügyvezető alelnöke. „Igazán büszke vagyok arra, hogy az LG-vel együtt az új átlátszó OLED-es automata tolóajtó révén egy úttörő terméket tudunk ajánlani vásárlóinknak. Ezzel a fantasztikus új megoldással vevőink kiemelkedhetnek a versenytársaik közül, hiszen egyedi márka- és ügyfélélményt kínálhatnak.”
Kapcsolódó cikkek
- Hátulról is látható az LG szupervékony OLED kijelzőjének képe
- 4+1 tipp, amivel az otthoni munkakörnyezetünk igazán inspiráló lehet
- Az LG szervezeti átalakításokat jelentett be
- 5 tipp a tökéletes online benyomásért
- Az LG és az Xbox együttműködésével valóra válnak a játékosok álmai
- Magyarországra is megérkezett az LG WING okostelefon
- Lewis Hamilton lett az LG SIGNATURE márka nagykövete
- Igény szerint alakítható, kényelmes munkaállomás
- Az LG bemutatta a kibővített K-széria legújabb okostelefonjait
- Az LG UltraGear gaming bajnokság a legjobb Valorant játékosokat keresi
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.