Három napos programmal jön a hatodik Startup Safari Budapest
A Budapest Startup Safari 2020 áprilisában elsők között vágott bele az online konferenciák szervezésének világába, bevezetve ezzel a home conference fogalmát a hazai rendezvény iparban. Idén ismét online programmal jelentkezik a startup ökoszisztéma legjelentősebb budapesti eseménye, ezúttal azonban 3 napon keresztül válogathatunk majd programkínálatból.
A hat évvel ezelőtt létrehozott Budapest Startup Safari 2021. április 21-23. között kerül megrendezésre. A szervezők a sok éves tapasztalatuk, a 2020-ban megismert piaci átrendeződés és az ökoszisztéma igényei alapján idén a tudásmegosztás mellett nagy hangsúlyt fektet az interaktív programok, kurzusok lehetőségére is, melynek során a számos hazai szakember mellett a világ minden szegletéből bejelentkező előadókkal is találkozhatnak majd a résztvevők, akik az üzleti és technológiai témákban tartanak majd workshopokat, előadásokat. Emellett pedig a rendezvény céljai között szerepel, hogy minden eddiginél több lehetősége legyen a résztvevőknek a nagyágyúkkal one-on-one találkozókra is az online térben. A rendezvény idén is magyar és angol nyelven zajlik majd, a rendkívül korszerű konferencia platformnak köszönhetően számos egyéb kapcsolatépítési lehetőséggel.
A közel 150 esemény hat tematikus útvonalra osztva olyan témaköröket jár körbe, mint az üzletfejlesztés, az online kereskedelem, a márkaépítés, a jogi és pénzügyi tudnivalók, a befektetési alapok, a tartalomkezelés vagy a távmunka és oktatás, az e-kereskedelem innovációi. Az esemény nem csak üzleti, hanem mélyebb technológiai témákat is kínál, az érdeklődők az AI, a robotika, automatizáció, kriptovaluta, programozás vonalon is számos programot találnak majd. A résztvevők kérdezhetnek, találkozhatnak, ismerkedhetnek és egy erős, később is elérhető és használható tudásanyagot kapnak a három nap alatt.
Az előadások és workshopok nyomán olyan cégek engednek bepillantást a kulisszáik mögé, mint a OneLogic, a MyMuesli, Sharpr3D, a BrokrerChooser, OXO Technologies Holding Zrt., illetve a Norrsken akcelerátor. Emellett pedig olyan, a technológia területén avatott szakemberekkel találkozhatnak a résztvevők, mint Roberto Bonanzinga az InReach Ventures társalapítója és befektetesi partnere, ami többek között a Sharpr3D befektetője, Cristobal Alonso a StartupWiseGuys ügyvezetője, Jan Ameri az Arctic15 és az ArticStartup ügyvezetője, Dr. Oszkó Péter OXO csoport igazgatóságának elnöke, Csendes Olivér a Pioneers nemrégiben leköszönő ügyvezetője, és Philipe Reinisch a Silkroad 4.0 alapítója. Izgalmas vendég és előadó lesz még Funda Sezgi, a Norrsken Impact Accelerator társalapítója - rajta és a programukon keresztül elérhetővé válik a látogatók számára is több mint 50 olyan sikeres alapító és cég is, mint a Klarna, a Minecraft, a Soundcloud, a Good American, vagy a Brilliant Minds. Az előadók sora pedig még közel sem teljes, a szervezők folyamatosan jelentik be az új meghívottakat.
A rendezvény mellé már a szervezés korai szakaszában a hazai startup közösség számára olyan fontos szervezetek álltak be, mint a Grow with Google, a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala, az SAP és a MVM Edison, a Startup Hungary, az OXO csoport, és a Morgan Stanley.
A Startup Safari Budapest online konferenciára már elindult a kedvezményes early bird jegyárusítás. További információ elérhető a www.budapestsafari.com, jegyvásárlás pedig a https://tixa.hu/startupsafari2021 oldalon.
Kapcsolódó cikkek
- Online konferenciát tartott az Okos Jövő Innovációs Klaszter
- Mire van szükségük a gyerekeknek a digitális oktatásban?
- Újraindítás helyett újragondolás
- Online konferenciát rendez a Neumann Társaság
- A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját
- Átalakuló vezetői szerepek: ilyen egy jó főnök most
- Online konferenciát tartott az Okos Jövő Innovációs Klaszter
- A koronavírus digitalizációs forradalmat hozott a magyarországi vállalatoknál
- Ezeket ne hagyd otthon, ha szafarizni indulsz
- Két hét múlva Startup Safari
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.