A DHL is támogatja az e-kereskedelmet
Az e-kereskedelem a globális koronavírus járvány alatt megfigyelhető virágzásának köszönhetően, Európa-szerte megnövekedett a kereslet a csomagküldő és online értékesítők szolgáltatásai iránt. A márkaboltoknak, illetve kisebb kereskedelmi platformoknak a nagyobb üzletekkel és aukciós weboldalakkal kell versenyezniük.
A tendenciára válaszul a DHL Supply Chain - vezető szerződéses logisztikai szolgáltató, a Deutsche Post DHL Group tagja, most hozzáférést biztosít az online kereskedők számára 30 DHL Fullfilment központból álló európai hálózatához. Ezek a stratégiai elhelyezkedésű, főbb városok és csomagkezelő központok közelében található telephelyek az online megrendelésekkel kapcsolatos feldolgozási, csomagválogatási és kézbesítési szolgáltatásokra szakosodtak.
Ezen a rendkívül szoros versennyel jellemezhető piacon a termék ára mellett a kézbesítés gyorsasága is kulcsfontosságú tényezővé vált a fogyasztók döntéshozatala szempontjából. Egyre több vásárló várja el, hogy a megrendelt terméket már másnap kézhez vehesse, ebből kifolyólag az eladó raktárának a vevő címéhez való közelsége alapvető fontosságú szerepet játszik – pontosan ezért képes a DHL Supply Chain egy egyedi szolgáltatást nyújtani ügyfelei számára.
„A kis- és közepes üzletek rendszerint nem rendelkeznek elegendő kapacitással ahhoz, hogy minden európai országban jelen legyenek, ez sok piacot és vásárlót elérhetetlenné tesz számukra. Még a nagyobb méretű üzletek számára, pénzügyi szempontból megterhelő lehet és nem feltétlenül jelent költséghatékony megoldást a külföldi jelenlét fenntartása. Erre a helyzetre nyújtunk megoldást az üzletek és online értékesítők számára többfelhasználós hálózati megoldásunk segítségével” - fejtette ki Hendrik Venter, a DHL Supply Chain Kontinentális Európai, Közel-Keleti és Afrikai Régiójának ügyvezető igazgatója. „Ügyfeleink így egy rugalmas és igényeikre szabott megoldás révén férhetnek hozzá már létező szolgáltatásainkhoz. Az ellátási lánc minden fázisában támogatást tudunk nyújtani, a beérkező tételek átvételétől és tárolásától, a komissiózáson és csomagoláson keresztül a kézbesítésig és a visszáru kezeléséig. Ügyfeleink különösen nagyra értékelik, hogy képesek vagyunk ezt a rugalmasságot a tényleges megrendelési mennyiségekkel arányosan, nemzeti és nemzetközi szinten is biztosítani.”
A Brexitet követően új szolgáltatásunk még előnyösebb egyesült királyságbeli és európai vállalatok számára is: „Tisztában vagyunk ügyfeleink igényeivel és ügyfeleink saját vásárlóinak szükségleteivel is: egy olyan e-kereskedelmet kiszolgálni képes megoldást keresnek, amely a Brexittől függetlenül zökkenőmentesen működik és célunk, hogy pontosan ilyen szolgáltatást biztosítsunk.” - mondta el José Nava, a DHL Supply Chain Egyesült Királysági és Írországi Régiójának ügyvezető igazgatója.
“A Brexit és a koronavírus járvány világszerte tapasztalt hatásai jelentette kihívások fényében ügyfeleinknek ellenállóbb, azonban egyúttal rugalmasabb és a megrendelési mennyiségek változásaira és a nemzetközi szállítási útvonalak esetleges lezárásaira reagálni képes ellátási láncokat várnak. Ez azokra az Európai Unió területén működő vállalatokra is vonatkozik, akik továbbra is a lehető leghatékonyabb módon kívánják kiszolgálni brit vásárlóikat. A járvány megnövelte az egyes piacoktól és földrajzi területektől való függőség csökkentésének és a készletek különböző országokban számos eltérő helyen történő tárolásának fontosságát, amely valószínűleg a közeljövőben sem fog változni. A célpiachoz való közelség és egy skálázható hálózat üzemeltetése hatalmas előnyökkel jár.” - adta hozzá.
Számos ügyfél, egyelten központi elhelyezkedésű DHL több megbízót kiszolgálni képes létesítménybe való csoportosítása révén, a közvetlenül a fogyasztók részére történő kiszállítás stratégiáját alkalmazó üzletek és szervezetek is kihasználhatják ennek az európai hálózatnak az előnyeit. Ez a megoldás jelentősen megkönnyíti a napjaink fogyasztói által megkövetelt gyors és átlátható kiszállítást, egyúttal biztosítva az üzletek számára rendkívül fontos rugalmasságot.
„A DHL Európai Fullfilment Hálózata ideális megoldásnak bizonyult számukra, mivel elkezdtünk e-kereskedelmi szolgáltatásokat nyújtani németországi vásárlóink számára és e szolgáltatás segítségével gyors terjeszkedést tervezünk megvalósítani számos más európai piacon.” - mondta el Manav Bhandari, a Jamoona ügyvezető igazgatója.
Ügyfeleink régiónként és/vagy országonként saját igényeiknek és a teljesítés gyors átfutási idejének köszönhetően a megrendelési mennyiségek alapján személyre szabhatják az igánylet szolgáltatások körét. A megoldás kulcsfontosságú tényezője a DHL Supply Chain kiterjedt regionális jelenléte minden európai piacon, beleértve az Egyesült Királyságot is. Egy megfelelő földrajzi eloszlású hálózat jelentős hatással lehet a szervezetek üzleti eredményére. A modellt alkalmazó egyik ügyfelünk kiszolgálási költségeit Európa-szerte 30%-kal csökkentette, elsősorban a külföldi helyett belföldi kézbesítési díjak alkalmazásának köszönhetően.
Az ezt a rendkívül rugalmas hálózati megoldást használó ügyfeleinknek a gyorsabb kézbesítési idők mellett, már jelentős költségmegtakarításokat is sikerült elérniük. A DHL Supply Chain európai Fullfilment hálózatának felhasználói tehát a szolgáltatások rendkívüli rugalmasságának, valamint a gyorsabb és átláthatóbb kiszállítás a vásárlókra gyakorolt vonzerejének előnyeit is élvezhetik.
A világ vezető logisztikai szolgáltatójaként a DHL Supply Chain együttműködik ügyfeleivel egy többcsatornás stratégia kidolgozásában, illetve a gyors terjeszkedés és a megvalósítás optimalizálása során, azonban mindig az ügyfél döntéseit tekinti irányadónak a vásárlói élmény egészére nézve. Az ügyfelek így élvezhetik a DHL iparágvezető e-kereskedelmi szakértelme, páratlan globális teljesítéséi kapacitása, és kiterjedt kézbesítési területe jelentette előnyöket.
Kapcsolódó cikkek
- Már sosem fogunk úgy vásárolni, mint korábban
- Házhoz jön a nagycsomag
- Közösségépítés járvány idején
- Messze várakozáson felül nőtt a webáruházak forgalma a divatágazatban
- Átalakul az Ecommerce Hungary
- Megtörtént az eddigi legsikeresebb exit a Hiventuresnél
- Az online vásárlás szárnyal a vírus-válságban is
- A járvány elleni küzdelmet támogatja a Raben
- Új vásárlási szokásokat szült a járvány
- Továbbra is szárnyal az e-kereskedelem
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra platina minősítést szerzett a Bridgestone
A Bridgestone EMEA 2024-ben már a negyedik egymást követő évben nyerte el a vezető globális fenntarthatósági értékelő platform, az EcoVadis legmagasabb, „platina” minősítését, amellyel a világszerte értékelt mintegy 130 000 vállalat közül a legjobb egy százalékba került.
Új fejezet a Galaxy AI fejlesztéseinek történetében
A Samsung új szintre emeli a mobilélményeket a Galaxy eszközök mesterséges intelligenciával támogatott személyre szabhatóságával. Az adatvédelemre épülő One UI 7 szoftverfrissítés és az új Now Bar funkció a hatékonyság mellett könnyebben kezelhető mindennapokat is ígér. Az AI-alapú újítások pedig úgy segíthetnek a felhasználóknak, hogy közben megőrzik a személyes adataik biztonságát.
Tekintélyes terjedelemmel debütált a jubileumi kiadvány: bemutatták a 30. Logisztikai Évkönyvet
December 16-án az UniZone BGE Hallgatói Centrumban debütált a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) jubileumi Logisztikai Évkönyve, amely a hazai logisztikai szektor egyik legmagasabb szintű tudományos szakmai kiadványa. Az MTA által DOI-számmal is ellátott idei kötetben, ez évben több mint 400 oldal terjedelemben, összesen 27 tanulmány kapott helyet.