Már online eladónál is lehet személyesen vásárolni az Extreme Digital szaküzletében
Az Extreme Digital hibrid, online áruházon és offline üzleteken alapuló üzleti modellben, a járványhelyzet miatt néhány hónappal ezelőtt szokatlan megoldást vezetett be a Nyugati pályaudvar közelében lévő, Szent István körúti üzletében. Ennek a bejáratának közelében egy ügyfélhívóra hasonlító terminál fogadja, amelyen keresztül olyan munkatársak is tudnak segíteni az értékesítésben, akik számára a COVID-19 kiemelt egészségügyi kockázatot jelentene, ezért a járvány alatt nem tudnak személyesen dolgozni az üzletben.
Az online terminálon webkamera és mikrofon van felszerelve, amelyen keresztül az otthonából dolgozó eladóval hasonlóképp lehet beszélni, mintha fizikai valójában a pult mögött állna. A fekete pénteki és karácsonyi szezonban több, az otthonukból online platformon keresztül a bolti terminálra bejelentkező Extreme Digital-munkatársak egy-egy napon akár a boltba érkező vásárlók negyedét is kiszolgálták, ami jól jelzi, hogy a fizikai üzletben is bevált az online ügyintézés.
“Ez a projekt egy járványhelyzet alatti érdekes kísérletként indult, hiszen a vásárlóknak is biztonságosabb érzetet ad szakeladóinkkal beszélni és tudtunk munkát biztosítani azoknak a boltos kollégáknak is , akik a járvány alatt nem dolgozhattak a szokásos módon. Bár sok betérő vásárló még mindig meglepődik, amikor a terminál képernyőjéről egy élő ember szólítja meg, a visszatérő vásárlók közül sokan már rutinosan a terminálhoz mennek, ha nem áll előtte senki, mert tudják, hogy azon keresztül mindent tökéletesen elintézhetnek. Ennek nyomán a járványhelyzettől függetlenül azt tervezzük, hogy további szaküzleteinkben is bevezetjük az online terminálokat, hiszen ezeken keresztül bármelyik üzletünkbe »kapcsolhatunk« majd például egy hiteltanácsadó, vagy egy-egy termékkategóriához különösen értő kollégát” - mondta el a Várkonyi Balázs, az Extreme Digital és eMAG ügyvezetője.
Az otthonukból bejelentkező szakértők számítógépükről hozzáférnek az aktuális bolti készletekhez és képernyőmegosztáson keresztül akár meg is tudják mutatni a termékek webáruházas adatlapjait, vagy kiegészítőket is ajánlhatnak a vásárlóknak. A termékeket az üzlet pénztárában fizikailag is jelen lévő munkatársnál tudják kifizetni a vásárlók az Extreme Digital Szent István körúti üzletében, de a fejlesztések között már szerepel a bankkártya-terminál bevezetése, az így kifizetett terméket pedig az árukiadó pultnál rögtön át is tudja majd venni a vásárló.
Miután a néhány hónapos teszt során az online ügyintéző pult fogadtatása nagyon pozitív volt a vásárlók körében, az Extreme Digital további szaküzleteiben is várható a bevezetése.
Kapcsolódó cikkek
- Így vásároltunk idén az eMAG-on
- Új igazgató az EOS Magyarországnál
- A Teradyne bejelentette a Universal Robots új elnökét
- Vezető helyen a Xiaomi Közép-Kelet-Európában az okostelefonok piacán
- Bootcamp cégben szerzett jelentős tulajdonrészt a Training360
- Új ügyvezető alelnök a Xeroxnál
- Stabil eredmények jellemezték az ABB utolsó negyedévét
- A Bosch 2020-ban a vártnál jobban teljesített
- 6 százalékkal csökkent a Microsoft szén-dioxid-kibocsátása egyetlen év alatt
- A világ legelismertebb vállalatai között a Schneider Electric