Közösségi irodateret nyitott a Westend
A hazai bevásárlóközpontok közül elsőként nyitott ingyenes közösségi irodateret Budapest kedvenc plázája, a Westend február 25-én. Az ötlet az éttermek zárvatartása miatt felszabadult terek biztonságos hasznosítását szem előtt tartva született. A Westend Workplace mindenkit vár, aki távmunkára kényszerült, de hiányolja a munkavégzés közösségi élményét, és néhány órára kiszabadulna a négy fal közül.
A veszélyhelyzeti intézkedések következtében sokan otthon, közösségtől elzárva, a megszokott napi programjaik nélkül töltik mindennapjaikat. Nincsenek személyes meetingek, elmarad a közös ebéd, a frissítő délutáni kávé az iroda melletti parkban. A Westend rájuk is gondolva alkotta meg a hazai plázák közül elsőként közösségi irodaterét. Hiszen, bár megvannak az előnyei, a home office elveszi a munka közösségi élményét, a változatosságot, ráadásul nem mindenkinek adottak a megfelelő otthoni körülmények sem a hatékony munkavégzéshez. A Westend célja, hogy biztonságosan, jól felszerelt helyszínen dolgozhassanak a Workplace asztalainál az eddig lakásaikba kényszerült dolgozók, ezzel is csökkentve a járvány mentális terheit.
A Workplace egyedileg tervezett belső terekkel, megerősített wifivel, ingyenes nyomtatási és scannelési lehetőséggel várja munkaállomásaiba az új élményre vágyókat minden nap reggel 9 és este 7 között. A Workplace a Westend ételudvarának területén található, a belépéshez csak a Westend applikációban elérhető, többször is felhasználható kuponra van szükség. Az irodatérbe érkezőknek a Westend és az üzletek közös ajándékcsomaggal, valamint további kedvezményekre jogosító kuponokkal is kedveskednek, hogy ne csak a munkanap sikere, de a kikapcsolódás is garantált legyen.
A Workplace-t természetesen a járványügyi szabályoknak megfelelően alakították ki. A fertőzésveszély elkerülése érdekében az egyszemélyes irodaterekben a munkavégzés csak a szigorú előírások betartásával lehetséges, hiszen az egészség mindennél fontosabb.
A Westend Workplace-ről még több információ a https://westend.hu/blog/esemenyek/itt-a-helyed oldalon, illetve a Westend applikációjában érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- A tech szakértők szerint ezek lesznek a legfontosabb trendek 2021-ben
- Megvédhetőek-e az otthonról kezelt céges adatok?
- Így dolgozunk majd a jövőben?
- Több mint 270 munkatárs csatlakozott a Vodafone tartós távmunkaprogramjához
- Véget vet az irodai időpazarlásnak egy új magyar applikáció
- Civil Tech Hub: Távmunka hatékonyan? Nem lehetetlen!
- A digitális felkészültség lehet a vállalatok igazi vakcinája a pandémia ellen
- Elszaporodott az internetes bűnözés a távmunka alatt
- Munkahelyi baleset-e a home office munkavégzés alatt történt baleset?
- Elindult a Skanska legújabb budapesti projektje
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.