A Menedzserszövetség sokszínűségi kampánya

forrás: Prím Online, 2021. március 8. 14:58

A Menedzserszövetség kiemelten fontos feladatának érzi, hogy felhívja a figyelmet a női vezetők szerepére, ezért 2021. március 8.-án az Instyle-al közösen kampányt indít “Legyen Divat a Női Vezető!” címmel.

A “Legyen Divat a Női Vezető!” kampány koncepciójának kidolgozásakor az ügyvezetés célul tűzte ki, hogy a Menedzserszövetség női vezetőinek főszereplésével felhívja a figyelmet számos sikeres női közép- és felsővezetőre. Akik szakmájukban elért sikereik által példaképek lehetnek, pozitív, követendő̋ utat mutathatnak a fiatalabb generáció́ tagjai számára, akik most tervezik, építik karrierútjukat. 

 

A Menedzserszövetség női vezető̋ tagjait az InStyle divatfotó-sorozatának keretein belül közelebbről is megismerhetik, tanácsaik és tapasztalataik pedig motivációt adnak a feltörekvő̋ fiatal női generáció́ számára. 

 

Beharangozó videó:

 

A “Legyen Divat a Női Vezető!” kampány keretein belül a 37 főszereplő női vezető mini-interjúja és video üzenete az InStyle weboldalán és a Menedzserszövetség social media felületein kerül megosztásra március 9. és március 31. között. Kövessék a programot és fogadják az inspiráló történeteket nagy szeretettel!

 

A Menedzserszövetség sokszínűségi kampányának főtámogatója az új FIAT 500, támogatói a LeasePlan Hungária Zrt., a Praktiker Kft., az Authentic Beauty Concept, a Millenáris Nonprofit Kft., a NUBU és az InStyle.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu

A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.

2024. május 3. 14:41

A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését

A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban. 

2024. május 3. 13:04

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55