A vállalat regionális piacvezető lett az okosórák szegmensében 2020 utolsó negyedévében
Több mint 50 százalékkal több viselhető okoseszközt szállított le világszerte a Huawei Technologies 2020-ban az egy évvel korábbihoz képest, amely nemcsak a vállalat, hanem a teljes globális piaci szegmens történetének legnagyobb növekedése is. Az IDC (Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker) jelentése szerint 2020 utolsó negyedévében a közép-kelet-európai, balti és skandináv régióban a Huawei az okosórák piacának élére ugrott. A vállalat Magyarországon a viselhető okoseszközök piacán megduplázta, a vezeték nélküli fülhallgatók területén pedig megháromszorozta eladásait a tavalyi év egészét tekintve.
Sikeres évet zárt a Huawei a viselhető okoseszközök piacán, köszönhetően többek között annak, hogy egyre nagyobb a vásárlók érdeklődése a termékcsoport iránt. Az IDC legfrissebb, a viselhető okoseszközök piacát vizsgáló jelentése (Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker) alapján a Huawei 2020-ban a legdinamikusabban fejlődő piaci szereplő volt, és jelenleg a 3. helyet foglalja el az eladott eszközök tekintetében az egész világon. A vállalat tavaly 43,5 millió viselhető okoseszközt értékesített, ami 50,7 százalékkal több az előző évinél.
A közép-kelet-európai, balti és skandináv régióban 2020 negyedik negyedévében a Huawei 22 százalékos részesedéssel átvette a vezetést az okoskarkötők és okosórák piacán. A vállalat Magyarországon is kiválóan teljesített tavaly ebben a szegmensben: megduplázta (104%) eladásait a viselhető okoseszközök terén, a vezeték nélküli fülhallgatók piacán pedig megháromszorozta (201%) értékesítését 2019-hez képest.
Minőségi mobil eszközök
A vállalat sikerei többek között annak is köszönhetőek, hogy nemrégiben nyitották meg a Huawei Health Lab-ot, amely egyfelől teszteli és ellenőrzi az intelligens viselhető eszközöket, másrészt egy professzionális sportegészségügyi elemző és kísérleti részleget is működtet. A K+F laborban a Huawei intelligens viselhető eszközeit 25 különböző terheléses tesztnek vetik alá, és csak a mindegyik tesztet sikeresen teljesítő eszközök kerülnek a piacra. Ennek is köszönhető, hogy a vállalat viselhető okoseszközei az elmúlt évben több elismerést is begyűjtöttek technológiai szaklapoktól a tervezés, a fitnesz szoftverek és a különböző egészségfigyelő technológiák (például véroxigénszint mérés, alvásfigyelés) terén elért fejlődésükért.
A csúcskategóriás hordozható eszközökön kívül a vállalat az okostelefonok prémium szegmensében is megerősítette vezető szerepét az innováció tekintetében. A DXOMark legfrissebb rangsora a Huawei Mate 40 Pro technikai tudását és fotós képességeit egyaránt magasra értékeli – 136 pontot kapott – így ez a modell a piacon jelenleg a legjobb fotós és videós funkciókkal ellátott okostelefon.
Továbbra is kiemelkedő K+F tevékenység
A Huawei folytatja hosszú távú stratégiáját, amely a technológiai innovációba és kutatásba történő folyamatos beruházásokon alapul. Csak 2019-ben a vállalat bevételeinek 15,3 százalékát – vagyis 131,7 milliárd kínai jüant – fektette K+F-be, az elmúlt évtized során pedig több mint 600 milliárd jüant. A vállalatnak világszerte 14 kutatóközpontja és 36 közös innovációs központja van, melyek fókuszában a kutatás-fejlesztés áll. Ezen a területen több mint 96 ezer munkatárs dolgozik.
Kapcsolódó cikkek
- A Huawei 2020 végén már 100 ezer aktív szabadalommal rendelkezett
- A Budapest Bank mobilalkalmazása már elérhető a Huawei AppGallery-ben
- Folytatja a megkezdett stratégiáját a Huawei
- Naperőmű-farmmal élesztették újjá a sivatagi élővilágot
- Meghosszabbított garanciát ad a Huawei
- A magyarok kétharmada visel okoseszközt a csuklóján
- Aszimmetrikus dizájnnal jön a Huawei új összehajtható telefonja
- Az 5G által fenntarthatóbbá és környezetbarátabbá válik a világ
- Egyre nagyobb teljesítményű napelemes rendszereket telepítenek a magyar háztartások
- Az Erste Bank George alkalmazása elérhető a Huawei AppGallery-ben
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.