A hónap végéig meghosszabbított garanciát kínál a Huawei

forrás: Prím Online, 2021. április 6. 19:40

Április 30-ig kiterjeszti minden eszközének garanciaidejét, valamint a hónap utolsó hétvégéjén ismét kedvezményes szerviznapokat tart a Huawei Technologies Hungary. A vállalat azon mobiltelefonjai, notebookjai, táblagépei, hordozható eszközei, valamint az audio- és routereszközök esetében, melyeknél 2021. április 1. és 30. között járna le a jótállás, a garanciaidő automatikusan 2021. április 30-ig meghosszabbodik. 

Emellett továbbra is tart a vállalat Szerviz Napok kezdeményezése, amelynek keretében a felhasználók kedvezményesen javíttathatják meg nem garanciális készülékeiket is. A Huawei magyarországi szervizei a Háztól-házig szolgáltatás keretében ingyenesen szállítják el a garanciális Huawei készülékeket a szervizbe, majd a javítást és fertőtlenítést követően vissza is juttatják tulajdonosának. 

 

A rendkívüli helyzetre való tekintettel a Huawei Technologies Hungary április 30-ig meghosszabbítja minden olyan készülék garanciáját – beleértve az okostelefonokat, notebookokat tableteket, hordozható kiegészítőket és routereket –, melyek eredeti jótállása 2021. április 1. és 30. között járt volna le. A készülékekre vonatkozó feltételek ezen időszak alatt változatlanok maradnak.

 

 

Népszerű szolgáltatás

Emellett áprilisban ismét háromnapos, hó végi szervizakcióval várja a készüléktulajdonosokat a Huawei. A vállalat szervizközpontjaiban április 28-30. között kedvezményes áron végzik a készülékek kijelzőjének, hátlapi fóliájának cseréjét, a szükséges szoftverfrissítéseket, valamint ingyenes tisztítást és fertőtlenítést is végeznek a vállalat szakemberei minden hónap utolsó csütörtökjén, péntekén és szombatján. Ebben az időszakban a lejárt garanciájú készülékek javítási költségének 8000 forintos munkadíját is elengedik.  Az akció országszerte április 28-30. között, míg Budapesten 28-án és 29-én érhető el a Huawei hivatalos szerviz hálózatában részt vevő partnereknél. 

 

A Huawei Szervizközpontok statisztikái alapján rendkívül népszerű a szolgáltatás, a meghirdetett időszakban átlagosan mintegy 50 százalékkal többen keresik fel a márkaszervizeket. A felhasználók leggyakrabban a törött kijelző miatt fordulnak a vállalat szakembereihez. A vállalat szakemberei a gyári kiegészítők – tokok és védőfóliák – használatát javasolják az esetleges sérülések és törések elkerülése érdekében.

 

Ingyenes szállítás a javításhoz

A Huawei szervizei a korlátozások ideje alatt is nyitva tartanak, de igénybe vehető háztól házig szolgáltatásuk, amely a tartozékok (például töltőkábel) kivételével minden Huawei-készülékre – így okostelefonokra, notebookokra, tabletekre, okosórákra, routerekre és modemekre is kiterjed. A javításra szoruló készülékeket futár veszi fel és szállítja a szervizközpontba, majd azokat a javítást követően az előírásoknak megfelelően megtisztítják és fertőtlenítik, így tisztán és sterilen kerülnek vissza tulajdonosukhoz. A kétirányú szállítás teljesen ingyenes. A felhasználók emellett a postapontokon keresztül is feladhatják a készülékeiket, ebben az esetben sem kell fizetniük a szállításért.

 

A háztól-házig szolgáltatást a Huawei Support alkalmazásán, a vállalat hivatalos honlapján, az oldalon nem szereplő termékek esetében pedig a TMX oldalán, valamint a Huawei telefonos elérhetőségén lehet segítséget kérni a megrendeléshez az ügyfélszolgálati vonal +36 80 482 934-es telefonszámán hétfőtől péntekig délelőtt 9.00 és este 19.00 óra között.

Kulcsszavak: Huawei

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01