Elindult a Zen.com fizetési szolgáltató e-kereskedelmi blogja
Arról azonban ritkábban esik szó, hogy azoknak a vállalkozásoknak, amelyek már létrehoztak egy online értékesítési felületet, milyen további kihívásokkal kell szembenézniük a digitalizáció útján. Az új online vásárlási szokások számos területen sajátos igényeket támasztanak a kis- és közép vállalkozások felé, és a webshopok számára ma már számos korábban nem létező innovatív megoldás és digitális szolgáltatás áll rendelkezésre tevékenységük optimalizálásához, legyen szó a pénzforgalom tervehetőségének megteremtéséről, online ügyfélakvirációról, vagy arról, hogy milyen promóciós eszközökkel alakítható ki az ügyfélhűség az e-kereskedelem világában.
Ahhoz, hogy a vállalkozók otthonosan mozogjanak a digitális szférában szükségük van egy információforrásra, ahol tapasztalt e-kereskedelmi szakemberektől és üzletemberektől kaphatnak segítséget az e-üzleti világban való tájékozódáshoz. A Zen.com digitális pénzügyi szolgáltató ezért indította el folyamatosan frissülő, e-kereskedelmi híreket, útmutatókat, piaci elemzéseket tartalmazó szakmai blogját.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarország egyik legnagyobb játékkereskedője csatlakozott az eMAG Marketplace-hez
- Kilencvenéves fennállását ünnepli a Raben Európában
- Normál nyitvatartással és szolgáltatásokkal, biztonsági létszámkorlátozással nyitottak a Vodafone üzletei
- Zen.com: sajátos fogyasztótípust hozott létre az online kereskedelem robbanásszerű növekedése
- 100%-ban megújuló energiaforrásokat használ európai telephelyein a Bridgestone
- Jelentős értékű állami keretmegállapodás nyertese a Delta
- Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei
- Közzétette féléves jelentését a Delta Technologies
- A DIGI és a 4iG előzetes, nem kötelező érvényű megállapodást kötött
- Új vezető irányítja a PPF Csoportot
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.