Elindult a Zen.com fizetési szolgáltató e-kereskedelmi blogja
Arról azonban ritkábban esik szó, hogy azoknak a vállalkozásoknak, amelyek már létrehoztak egy online értékesítési felületet, milyen további kihívásokkal kell szembenézniük a digitalizáció útján. Az új online vásárlási szokások számos területen sajátos igényeket támasztanak a kis- és közép vállalkozások felé, és a webshopok számára ma már számos korábban nem létező innovatív megoldás és digitális szolgáltatás áll rendelkezésre tevékenységük optimalizálásához, legyen szó a pénzforgalom tervehetőségének megteremtéséről, online ügyfélakvirációról, vagy arról, hogy milyen promóciós eszközökkel alakítható ki az ügyfélhűség az e-kereskedelem világában.
Ahhoz, hogy a vállalkozók otthonosan mozogjanak a digitális szférában szükségük van egy információforrásra, ahol tapasztalt e-kereskedelmi szakemberektől és üzletemberektől kaphatnak segítséget az e-üzleti világban való tájékozódáshoz. A Zen.com digitális pénzügyi szolgáltató ezért indította el folyamatosan frissülő, e-kereskedelmi híreket, útmutatókat, piaci elemzéseket tartalmazó szakmai blogját.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarország egyik legnagyobb játékkereskedője csatlakozott az eMAG Marketplace-hez
- Kilencvenéves fennállását ünnepli a Raben Európában
- Normál nyitvatartással és szolgáltatásokkal, biztonsági létszámkorlátozással nyitottak a Vodafone üzletei
- Zen.com: sajátos fogyasztótípust hozott létre az online kereskedelem robbanásszerű növekedése
- 100%-ban megújuló energiaforrásokat használ európai telephelyein a Bridgestone
- Jelentős értékű állami keretmegállapodás nyertese a Delta
- Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei
- Közzétette féléves jelentését a Delta Technologies
- A DIGI és a 4iG előzetes, nem kötelező érvényű megállapodást kötött
- Új vezető irányítja a PPF Csoportot
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.