A viszonteladók életét segíti a Circle platform
A biztonságos, mesterséges intelligencia és felhőalapú otthoni és üzleti megoldások szállítója, a Zyxel Networks bemutatta a Circle-t, a partnerek számára fejlesztett új licenc és előfizetés-kezelő platformját, amely egy helyen vonja össze az eszközök kezelését, a számlavezetést és az e-kereskedelmet, zökkenőmentes felhasználói élményt nyújtva.
Végre minden egy helyen
Mivel az MSP vállalkozásoknak és viszonteladóknak folyamatosan észben kell tartaniuk a különféle helyszínekre telepített különféle megoldásokat, az új, központosított platform jelentős könnyítést hoz az előfizetések és a megújítások menedzselésére. A Circle egy központosított platform, amelynek kézenfekvő jelentési irányítópultja kiváló szolgálatot tesz a partnerek számára. „Egy pillanat alatt” megtekinthetjük az eszköz-, licenc- és számlázási információkat, valamint egyéb kulcsfontosságú információkat, ami rendkívül értékessé teszi a fiókok hatékony kezelésében. A felhasználók importálhatják, regisztrálhatják vagy szinkronizálhatják készülékeiket a meglévő MyZyxel-fiókokból, csoportosíthatják az ügyfelek eszközeit, és világos áttekintést kaphatnak a különböző helyszíneken lévő előfizetésekről és megújításokról, mindezt egyetlen helyen, a jobb láthatóság és a gyors döntéshozatal érdekében.
Egy megoldás, ami időt és pénzt spórol
A Circle új irányítópultot is kínál a felhasználóknak a licenc kezelési folyamat egyszerűsítése érdekében. Így a partnerek mindent egy helyen kezelhetnek, ezáltal időt takarítanak meg, a platformnak köszönhetően pedig a kapcsolatok építésére összpontosíthatnak, és jobb szolgáltatásokat kínálhatnak ügyfeleiknek, kevesebb erőfeszítéssel.
Problémamentes megújítás és rugalmas fizetési lehetőségek
A partnerek mostantól tömegesen is képesek „automatikusan aktiválni” a szolgáltatásokat, ahelyett, hogy egyesével kézzel kellene az eszközöket aktiválni. Egyszerre több eszközt is kiválaszthatnak az online megújításhoz és aktiváláshoz, összehangolhatják a csoportos fordulónapokat, valamint gyorsan azonosíthatják a megújításra szoruló szolgáltatásokat és az egyes modellek elérhető licenc konstrukcióit. A fizetési lehetőségek is rugalmasabbá váltak, mivel a felhasználók most már közvetlenül a Circle-en keresztül fizethetnek online a meglévő partnerszintű árazásuknak megfelelően. Alternatív megoldásként természetesen a jelenlegi megállapodásuk szerint, offline is fizethetnek.
"Tagadhatatlan, hogy a pandémia felgyorsította a digitalizációt és az innovációba való befektetést, a Gartner felmérése szerint az igazgatóságok csaknem 70% -a növelte digitális üzleti kezdeményezéseit a járvány következtében" – mondta Treso Tamás, a Zyxel magyarországi vezetője. Hozzátette: „A Circle-t azért hoztuk létre, hogy támogassuk partnereinket a technológiai beruházásaik növekedésének kezelésében, és az előnyök kiaknázásában. Teljesen digitalizált megközelítésünk lehetővé teszi a partnerek számára, hogy hatékonyabban és kevesebb idő alatt kezeljék a licenceket és az előfizetéseket. Ez egyszerűsíti a felhasználói utakat, jobb élményt nyújt és összehozza a partnereket, ezért lett a neve Circle. "
A Circle jelenleg elérhető a Zyxel biztonsági eszközeinél és szolgáltatásainál, és további szolgáltatásokkal egészül ki a jövőben.
Kapcsolódó cikkek
- Fontos új frissítés érkezett a kibertámadások ellen
- Szövetségre lépett a Zyxel és a streaming megoldásokat szállító WyreStorm
- Jön a Microsoft Viva, a forradalmian új munkahelyi élményplatform
- Megújult dizájnnal erősítenek a Zyxel hozzáférési pontjai
- Az USG FLEX tűzfalcsalád két új „igazolása” bővíti a cégek kibervédelmi lehetőségeit
- Megérkezett az új szupergyors otthoni router
- Így lehet hatékonyabb az online AV rendszered
- A Zyxel többsávos LTE eszköze a lakás minden pontjára eljuttatja a WiFi csatlakozást
- Itt az eddigi legátfogóbb kisvállalati WiFi csomag
- Itt az új, háromféle üzemmódú switch a Zyxeltől
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.