A Premier League az Oracle felhőinfrastruktúráját választotta

forrás: Prím Online, 2021. május 8. 14:49

A Premier League, a világ legnézettebb labdarúgó-bajnoksága az Oracle-t választotta hivatalos felhőszolgáltatójának. Az Oracle-lel együttműködve kívánja tovább növelni az egyes mérkőzések izgalmát az új meccsstatisztikák által, melyek mélyebb rálátást nyújtanak a pályán élőben zajló eseményekre. Az Oracle adatelemzési és gépi tanulási technológiái valós időben fogják megosztani ezeket az úttörő statisztikákat a milliárdos nagyságrendű globális közönséggel minden szezonban.

A „Match Insights – Powered by Oracle Cloud” a 2021/22-es szezontól kezdődően fogja megosztani a játékosok teljesítményére vonatkozó adatokat és meccsstatisztikákat a globális közvetítés során és a Premier League közösségi csatornáin. Az erre a célra fejlesztett gépi tanulási modellek azonnali eredményeket generálnak az élő adatfolyamok, a valós idejű nyomon követési adatok, valamint a liga egyes játékosairól és a korábbi mérkőzések ezreiből összegyűjtött tények alapján. Meccsinformációk széles skálája válik majd azonnal elérhetővé a rajongók számára, akár otthonról nézik a meccset, akár a mobileszközeiken követik az eseményeket. 

 

A Premier League vezérigazgatója, Richard Masters így nyilatkozott az együttműködésről: „Mindig keressük az új megoldásokat a Premier League megrendezésére és a verseny elemzésének fejlesztésére. Az Oracle egy világszerte ismert cég, amely nagy tapasztalattal rendelkezik az innováció ösztönzésében; alig várjuk a közös munkát, hogy együtt új szintre emelhessük a rajongói elkötelezettséget szerte a világon.”

 

 

A “Match Insights – Powered by Oracle Cloud” funkciói:

•  Átlagos felállás – Nyomon követi az összes játékos helyzetét akkor is, amikor náluk van és amikor nincs náluk a labda A modell rávilágít a csapatok támadás és védekezés közbeni szerveződésének különbségeire. A meccs alatt a szurkolók láthatják, hogyan reagálnak a csapatok ellenfelük taktikájára, ami segíti a nézőket a különböző játékstílusok mögött álló stratégiák megértésében. 

•  Élő győzelem-valószínűségszámítás – Kiszámítja annak esélyét, hogy egy csapat győzelmet vagy döntetlent ér el, a mérkőzés hátralévő részének 100 ezer különféle szimulációjával. A négyévnyi meccsadatokon alapuló modell figyelembe veszi, hogy egy csapat hazai pályán vagy idegenben játszik, az aktuális gólszámot, a megítélt büntetéseket, a pályán lévő játékosokat, a piros lapokat és a meccs hátralévő idejét.

•  Gólesély figyelő – Méri annak a valószínűségét, hogy a labdát birtokló csapat milyen valószínűséggel szerez gólt az elkövetkező 10 másodpercben. Az eredmények többezer múltbéli játék adatain és a labdabirtoklás utolsó öt lépésén alapulnak. A modell vizsgálja a passzok eredményességét, a labdabirtoklás cselezéseit, a szereléseket és hogy mindezek hol történnek a pályán. 

 

„Az Oracle gépi tanulási szakértelmének kombinálása a Premier League temérdek futballadatával a technológia és a sport kiemelkedő összefonódását jelenti” – nyilatkozta Ariel Kelman, az Oracle alelnöke és marketingvezetője. "A Premier League-ben nagyon kicsi a hibalehetőség, ezért az adatok kulcsfontosságúak az egyes mérkőzések jelentős pillanatainak és történéseinek feltárásához. Ezek a történetek azok, amelyek egyesítik a szurkolókat, és lángra lobbantják a játék iránti szenvedélyüket."

A „Match Insights” további funkciói a 2021/22-es Premier League bajnokság során kerülnek majd bemutatásra, ami a tervek szerint augusztus 14-én kezdődik.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01