A Siemens Mobility korszerűsíti Hollandia legnagyobb rendezőpályaudvarát
A Siemens Mobility 110 millió eurós megbízást kapott a ProRail B.V.-től a Kijfhoek rendezőpályaudvar korszerűsítésére és optimalizálására, amely Hollandia legnagyobb rendezőpályaudvara.
- 110 millió eurós szerződés egy teljesen automatizált pályaudvar-irányítási rendszer és karbantartási szolgáltatások biztosítására a Kijfhoek rendező pályaudvar számára
- Az automatizált és digitális rendszerek optimalizálják a pályaudvari műveleteket, és javítják a hatékonyságot, a megbízhatóságot és a biztonságot
- A Kijfhoek Hollandia legnagyobb teherpályaudvara, amely létfontosságú összekötő kapocs a rotterdami kikötők és Európa főbb ipari területei között
A Siemens Mobility 110 millió eurós megbízást kapott a ProRail B.V.-től a Kijfhoek rendezőpályaudvar korszerűsítésére és optimalizálására, amely Hollandia legnagyobb rendezőpályaudvara, és létfontosságú összeköttetés a rotterdami kikötők és Európa nagy ipari területei között. Ez a szerződés magában foglalja egy korszerű, teljesen automatizált rendszer szállítását a pályaudvari műveletek irányításához, valamint karbantartási szolgáltatásokat 15 éves időkeretben. A Rotterdamtól délkeletre fekvő kijfhoek-i rendezőpályaudvar 50 hektáron terül el, 14 fogadóvágánnyal, 41 irányvágánnyal és 12 tárolóvágánnyal.
„A rendezőpályaudvarok, rendszerek és folyamatok fokozott automatizálása jelentős hatással van az áruszállítás gazdaságosságára, mivel az intelligens rendszerek lehetővé teszik az áruk gyorsabb, megbízhatóbb és sokkal fenntarthatóbb szállítását" - mondta Andre Rodenbeck, a Siemens Mobility vasúti infrastruktúráért felelős vezérigazgatója. "Az árufuvarozás automatizálásának és karbantartási szolgáltatások globális piacvezetőjeként a kifinomult Trackguard Cargo MSR32 megoldásunk és magasan digitalizált vevői szolgáltatásaink lehetővé teszik Kijfhoek pályaudvar számára, hogy biztonságosan növelje üzemének hatékonyságát és megbízhatóságát."
A Siemens Mobility által szállított Trackguard Cargo MSR32 automatizálási megoldás lehetővé teszi, hogy a rendezőpályaudvar nagyfokú hatékonysággal, megbízhatósággal és biztonsággal bonyolítsa rendezési és tolatási műveleteit. Emellett a nagymértékben digitalizált karbantartási szolgáltatások javítják az általános üzemvitelt és csökkentik a teljes életciklus-költséget. A projekt a tervek szerint 2024-ben fejeződik be, és a munkálatok ideje alatt Kijfhoek rendezőpályaudvar a kapacitásának legalább 50%-át is megőrzi.
A Trackguard Cargo MSR32 egy bevált rendszer, amelyet kifejezetten a vasúti kocsik rendezőpályaudvari mozgatásának hatékony kezelésére és szervezésére terveztek. Lehetővé teszi a üzemviteli folyamatok racionalizálását minden szinten, a vonat érkezésétől az indulásáig, és a lehető legnagyobb mértékben automatizálja az összes munkaciklust és a tolatási műveletet. Ez magában foglalja az összes vágányúti és sebességvezérlő egységet az összes váltóhoz, fékező és gyorsító rendszerekhez, valamint a tolatómozdony rádiós integrációját a tolatási sebesség ellenőrzése és szabályzása érdekében.
Ez a projekt, valamint a 15 éves karbantartási szolgáltatásokra vonatkozó kötelezettségvállalás a Siemens Mobility és a ProRail B.V. között már régóta fennálló kapcsolatra épül. A Siemens Mobility már korábban is együttműködött a ProRail-lal „B osztályú” biztosítóberendezési rendszerek, vasútvillamosítás, külsőtéri pályaelemek, utasszámláló rendszerek és állomási utasforgalmi kijelzők szállítása terén. A Siemens Mobility Hollandiában az ETCS országos bevezetésére kiírt tender sikeres befutói között szerepel.
Kapcsolódó cikkek
- Az élénkülő verseny miatt gyors ütemben terjed az automatizáció és a fenntartható gyártás
- A digitális és a fenntarthatósági befektetések munkahelyek millióival bővíthetik az európai gazdaságot 2030-ig
- Jöhet a mesterséges intelligencia alapú értékbecslés
- Megtorpanhat a digitalizáció a járvány után
- Mindent felforgató digitális trendek a logisztikában
- A koronavírus a biztosítási piacon is rámutatott a digitális hiányosságokra
- 5 otthoni okosmegoldás, ami nélkülözhetetlen lesz a jövőben
- A Fujitsu gyorsítja az értékesítési partnerek digitalizációs projektjeit
- A digitalizáció hozza helyzetbe a hazai vállalkozásokat
- Kivel és hogyan kötünk biztosítást a jövőben?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját
Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.