E-autó töltés a kanapénkról, gombnyomásra
Kényelmes, profi megoldással tölthetők a jövőben az elektromos autók otthon is. Az E.ON új otthontöltési szolgáltatása a nyilvános töltők biztonságát és rugalmas megoldásait viszi el a háztartásokba. Magyarországon is egyre többen vásárolnak környezetbarát, tisztán elektromos autót, amelyek értékesítésének újabb lendületet adhatnak a nemrég megnyitott pályázati lehetőségek. Az otthontöltéssel pedig ezentúl még kényelmesebb lehet az e-autózás, és könnyebben tervezhető a töltés.
Tavasszal már több mint 14 ezer tisztán elektromos autó volt forgalomban Magyarországon, mindössze egy év alatt csaknem 65 százalékkal bővült a piac. A hatalmas érdeklődést jelzi, hogy a vásárlásra június közepén megnyitott állami pályázatot szinte órák alatt kimerítették a jelentkezők. A zöld rendszámos autók számának ilyen mértékű növekedése az infrastruktúra fejlesztése nélkül nem fenntartható, hiszen a nyilvános töltőhálózat fejlesztése mellett egyre nagyobb az igény arra, hogy az autókat otthon is biztonságosan, kényelmesen lehessen tölteni.
Pontosan ezt a biztonságot és kényelmet nyújtja az E.ON új otthontöltési szolgáltatása, amely a garázsba vagy saját használatú parkolóhelyre telepíthető. A 11 vagy 22 kilowattos okos AC fali töltőre épülő innovatív és modern rendszer okosotthon-kompatibilis, Wi-Fi funkcióval rendelkezik és telefonos applikációval is vezérelhető.
„Hiszünk benne, hogy a zöld közlekedés nemcsak környezettudatos és felelős döntés, de egyúttal kényelmes és kiszámítható is lehet. És mi lenne kényelmesebb, mint otthon pihenni, miközben a villanyautó a garázsban biztonságosan töltődik? Kulcsrakész megoldásainknak köszönhetően ezt a gondtalanságot kínáljuk ügyfeleinknek az ország teljes területén, egyéni igényekre szabva” - mondta Jamniczky Zsolt, az E.ON Hungária Csoport igazgatósági tagja.
Az otthontöltés iránt érdeklődők számára az E.ON szakemberei minden körülményt figyelembe véve tervezik meg a kivitelezést. Az ügyfelek rugalmas fizetési lehetőségek közül választhatnak és akár 11 havi részletfizetést is igénybe vehetnek. A rendszer további kényelmi szolgáltatásokkal is bővíthető, és a megrendelők akár kedvezményt kaphatnak az E.ON nyilvános töltőhálózatán érvényes díjakból is.
Az otthontöltési szolgáltatással tovább bővült az E.ON jövő közlekedését megújító, okos és fenntartható megoldásainak kínálata. A vállatok, önkormányzatok és társasházak számára kínált közterületi töltők mellett immár magánszemélyek is választhatják a legnagyobb kényelmet kínáló otthoni falitöltőket elektromos járműveik számára.
Az E.ON Hungária Csoport elkötelezett a fenntartható jövő megteremtése és biztosítása iránt. Ennek egyik legutóbbi lépéseként, a piacon egyedülálló módon januártól zöld áramot biztosít valamennyi nyilvános e-töltőjén az ügyfelek számára. Az E.ON nemzetközi szinten vállalta, hogy 2030-ra minden tagvállalata felére csökkenti a károsanyag-kibocsátását, 2050-re pedig teljesen karbonsemleges lesz.
Kapcsolódó cikkek
- Már a MOM Parkban is elérhetők az E.ON töltői
- Csaknem 4500 fészektartóval várja az E.ON a gólyákat
- Egyre több e-autót használnak a magyarok
- A Leadec Kft. támogatja az Audi Hungaria Zrt. fenntarthatósági céljait
- A fényviszonyokhoz alkalmazkodik a közvilágítás Szombathelyen
- Nehéz sorsú kisiskolásoknak segít a Gyermekmentő Szolgálat és az E.ON
- Már a századik e-töltőt is átadta az ALDI
- Az ABB okos töltési technológiájával az e-járművek energiát tudnak visszatáplálni a hálózatba
- Tervezhető töltés és rugalmas fizetés
- Társasházak figyelem: közös e-töltő, külön elszámolás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.