Már a Vidanetesek is HD-ban nézhetik a közkedvelt kalandcsatornát
A Viasat World médiavállalat folyamatosan váltja SD verziójú csatornáit HD minőségűre: ezúttal a Vidanet kínálatába kerül be 2021. július 1-jével a cég kalandcsatornájának prémium változata, a Viasat Explore HD. A szolgáltatást a Digitális Extra csomag előfizetői élvezhetik, a 153-as csatornahelyen.
Rögtön a minőségi váltás első időszakában számos epizódpremierrel próbálhatják ki az érdeklődők a tűéles képet: júliusban szerdánként 21:45-től új részekkel érkezik a Sarki jég vasút, amelynek során megtudhatjuk, milyen módon szállítmányoznak nélkülözhetetlen készleteket a fagyos északon élő közösségek számára. A sorozat az ambiciózus mérnöki munka, a csodálatos tájak és a hihetetlen emberi igyekezet akciódús egyvelege. Aztán péntekenként 21:45-től új epizódokkal robbannak be a Veterán/Villany példátlanul leleményes szerelői, akik veterán gépjárművekből varázsolnak modern, elektromos autócsodákat. Horgászatkedvelőknek pedig kihagyhatatlan ajánlat a Folyami szörnyek a hazánkat is többször megjárt extrém horgásszal, Jeremy Wade-del szombatonként 21 órától.
Kapcsolódó cikkek
- Új fejezet indul a Viasat World és a Digi történetében
- Sikeresen zárult a Vidanet Zrt. infrastruktúrafejlesztése a tabi járásban
- Teljes évad streamelésére szerződött a Magyar Telekom és a Viasat World
- Megvalósult a szélessávú internet a csornai járásban
- Extrém kalandkedvelőknek kedvez a Tarr augusztusban
- Kódolatlan Epic Drama hónap a Tarrnál
- Húsvéti értékes sorozatmaraton a tévében
- Elrajtolt a Russian Kino filmcsatorna
- A Magyar Telekom és a Vidanet előfizetői is kódolatlanul nézhetik a Viasat Historyt
- A World on Fire a Viasat World-é lett
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.