Nyári Black Friday a Vivre-n
Ez a második év, amikor a Vivre nyári Black Friday kampányt is szervez, és mivel a kedvezmény minden termékkategóriára érvényes, a vásárlók már 57 990 Ft-tól szerezhetnek be kanapékat, 7590 Ft-tól székeket, 1490 Ft-tól kertészkedéshez szükséges eszközöket, 4290 Ft-tól életmód és divat kategóriájú termékeket, 990 Ft-tól konyhai kellékeket, 8290 Ft-tól pedig ágyneműket.
A vásárlói élmény javításáért a vállalat kifejlesztett egy kiterjesztett valóság (AR) funkciót, amely elérhető a Vivre applikáción és a vivre.hu weboldalon. A vásárlók több mint 1700 terméket próbálhatnak ki digitálisan a rendelés előtt. Az AR-funkcióval tesztelhető termékek könnyen felismerhetőek a 3D Model/kiterjesztett valóság szűrővel.
„Az év első fele komoly logisztikai átszervezéseket igényelt a Vivre-nél. Átalakítottuk a raktárainkat, növeltük a tárolókapacitásainkat, és folyamatosan korszerűsítjük a rendeléseket feldolgozó rendszerünket. A kiszállítás idejének lerövidítése idén is fontos célunk, a Vivre Marketplace gyors fejlődése pedig közvetlenül segíti ennek a megvalósulását, ennek köszönhetően már 122 ezer gyors kiszállítású termék érhető el kínálatunkban. Épp ezért a nyári Black Friday akciónk alatt a vásárlók nemcsak a vonzó árakat, hanem a megrendelt termékek gyors kiszállítását is élvezhetik” – hangsúlyozza Andrei Stănescu, a Vivre kereskedelmi igazgatója.
A kampányt mind a 9 országban megszervezik, amelyekben a Vivre jelen van: Magyarországon, Romániában, Bulgáriában, Szlovákiában, Szlovéniában, Csehországban, Horvátországban, Lengyelországban és Görögországban. További információ, valamint egyéb meglepetések a www.vivre.hu/blackfriday honlapon találhatóak.
Kapcsolódó cikkek
- Szakmai szövetség tagja lett a Vivre
- Fogyasztói magatartás világjárvány idején
- Jelentősen növekedett a Vivre
- Ma este indul a Black Friday a Vivre.hu-n
- Szigorúan csak évente egyszer tart Black Friday-t az eMAG
- Black Friday: erre figyeljen, ha nem akarja saját kezűleg felcipelni az emeletre az új szárítógépét
- Többmilliárdos bevételre számít Black Friday kampányán a Vivre
- November 13-án tartja a Black Friday-t az Extreme Digital
- Legjobb boltok - Cyber Monday Magyarország
- Folyamatos a Vivre növekedése
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.