Vivre kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Vivre

Ma este indul a Black Friday a Vivre.hu-n
A Vivre ma este indítja el Black Friday kampányát akár 90%-os kedvezményekkel. A vállalat az előző évhez képest 30%-kal nagyobb kínálattal készül, és megduplázta a raktáron lévő termékek mennyiségét.

Nyári Black Friday a Vivre-n
Ma délután 6 órától indítja el a Vivre nyári Black Friday akcióját. Az akár 85%-os kedvezmény 321 ezer termékre érvényes, ezek közül 300 ezer a Vivre kínálatából származik, 21 ezer pedig a Vivre Marketplace kiskereskedőitől.

Szakmai szövetség tagja lett a Vivre
Kelet-Közép-Európa legnagyobb online lakberendezési áruháza belépett az Ecommerce Hungary szövetségbe, hogy a tagsággal és a vezetőséggel együtt segítse a magyarországi elektronikus kereskedelem fejlődését.

Fogyasztói magatartás világjárvány idején
A Vivre forgalmi adatai fontos változásokat mutatnak a világjárvány kitörése utáni évben (2020. március – 2021. március) az előző év azonos időszakához képest. Ez a változás megfigyelhető volt a Vivre-vásárlók fogyasztói magatartásában mind a kilenc országban, ahol a vállalat jelen van.

Jelentősen növekedett a Vivre
Közép-Európa vezető online lakberendezési áruháza, a Vivre 2020-ban 50%-os növekedést regisztrált, így több mint 61 millió euró értékű bevételt ért el.

Ma este indul a Black Friday a Vivre.hu-n
A Vivre ma este indítja el Black Friday kampányát akár 90%-os kedvezményekkel. A vállalat az előző évhez képest is nagyobb kínálattal készült és megduplázta a termékek mennyiségét, felkészülve a vásárlók igényeire és a rendelések gyors kiszállítására.

Többmilliárdos bevételre számít Black Friday kampányán a Vivre
A Vivre, Románia és Közép-Európa fő online lakberendezési áruháza, november 11-én, szerdán indítja el Black Friday kampányát.

Folyamatos a Vivre növekedése
A 8 éve elindult Vivre mára Kelet- és Közép-Európa vezető lakberendezési és dekorációs áruházává vált. A folyamatosan fejlődő cég ezen idő alatt összesen több mint 200 millió eurós forgalmat bonyolított le, 9 országra terjesztette ki tevékenységét, és több mint 800 ezer fős ügyfélkört alakított ki.

A Vivre.hu támogatja a hagyományos kiskereskedőket
A Vivre, Románia és Kelet-Közép-Európa egyik vezető online lakberendezési és dekorációs áruháza arra ösztönzi az offline üzlettel rendelkező kiskereskedőket, hogy forgalmazzák termékeiket a Vivre.hu oldalán.
Cikkgyűjtő
További híreink
Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak
Idén február 11-én ismét megrendezésre kerül a Biztonságosabb Internet Világnapja (Safer Internet Day), amely 2009 óta minden évben figyelemfelhívó céllal zajlik. Az esemény célja, hogy hangsúlyozza a tudatos és biztonságos online jelenlét fontosságát, különösen a fiatalabb generációk számára. A Yettel ProSuli és a DUE Médiahálózat az eseményhez kapcsolódóan idén második alkalommal indítja el az országos Nagy Diák TudatosNet tesztet, mely játékos formában mérheti fel a fiatalok online tudását, és segít megismerni az aktuális online veszélyekkel szembeni helyes válaszokat.
Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?
Szoboszlai Dominik csatlakozása a Liverpool FC-hez nem csak a magyar, hanem a nemzetközi futballrajongók figyelmét is felkeltette. A középpályás teljesítménye és a csapat sikerei iránti érdeklődés folyamatosan növekszik. A nagy népszerűséghez természetesen hozzájárulnak a közösségi oldalak és azok az infokommunikációs lehetőségek, amelyekkel ma már akár útközben is nyomom követhetjük Szoboszlai Dominik játékát.