Meghosszabbította partnerségét a PSG-vel a Hisense

forrás: Prím Online, 2021. augusztus 16. 19:10

Az első sikeres szezon után folytatja a globális partnerséget a Paris Saint-Germain világhírű labdarúgóklubbal a Hisense. Az újonnan szerződtetett játékosok, köztük Leo Messi, Gianluigi Donnarumma, Sergio Ramos, Georginio Wijnaldum és Achraf Hakimi érkezését, valamint Neymar Jr. ismételt elköteleződést követően a párizsi klubbal való együttműködés megerősítésétől a vállalat eladási számainak növekedését és még nagyobb ismertséget vár.

"Izgatottan várjuk, hogy megkezdjük a Paris Saint-Germainnel, a világ egyik legsikeresebb és leggyorsabban fejlődő klubjával való partnerségünk második évét. Az első szezon sikereire építve az együttműködés keretében továbbra is szeretnénk a lehető legjobb nézői élményt nyújtani a Paris Saint-Germain és követői számára. A szurkolók visszatérnek a Parc des Princes-be, a számos új, sztárjátékos szerződtetésének köszönhetően pedig egy még izgalmasabb szezon elé nézünk” – mondta el Candy Pang, a Hisense nemzetközi marketingrészlegének general menedzsere.

 

Marc Armstrong, a Paris Saint-Germain partnerségért felelős igazgatója szintén pozitívan nyilatkozott a hosszabbításról: "Fantasztikus volt látni, hogy a Hisense és a Paris Saint-Germain együttműködése milyen jól teljesített az első évben, és milyen sikeres volt a "Details makes the difference" kampány. Alig várjuk, hogy a partnerség idén tovább erősödjön, és további sikeres együttműködéseknek lehessünk részei.”

 

 

A szponzoráció második évébe lépve a Hisense termékeinek széles skáláját biztosítja majd a klub számára, valamint a Parc des Princes-ben egy terméksarkot is felállít, ahol a szurkolók maguk is kipróbálhatják a vállalat innovációit. Az első év sikerei nagyban hozzájárultak a Hisense eladási számainak, valamint ismertségének növekedéséhez, ráadásul a közösségi és digitális csatornákon az olyan sztárjátékosokat, mint Neymar Jr, Keylor Navas, Ángel Di María, Ander Herrera vagy Presnel Kimpembe felvonultató kampánya is kiemelt figyelmet kapott.

 

A Hisense továbbra is elkötelezett a globális sportesemények támogatása mellett: nemrégiben bejelentette a 2022-es FIFA világbajnokság szponzorációját, valamint az UEFA EURO 2020 és az UEFA Nemzetek Ligájának is támogatója.

Kulcsszavak: Hisense

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01