OMÉK kiállítási Marketing Díj
A Magyar Marketing Szövetség az Agrár-és Élelmiszer-marketing Tagozatának közreműködésével immár nyolcadik alkalommal írja ki pályázatát az OMÉK Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás 2021.-en a kiállítási Marketing Díjra.
A kiírók célja a pályázat meghirdetésével elsősorban a figyelem felkeltése a marketing fontosságára és hasznára, a korszerű marketing technikák bemutatásával példa állítása a kezdő cégek, vállalkozások számára, valamint ösztönzés a magasabb szakmai tudás elérésére és gyakorlati alkalmazására. Az elmúlt időszak számos nemzetközi, és hazai kutatása bizonyította, hogy a digitalizáció korszakában sem nélkülözhetetlen a személyes tapasztalat és kapcsolat, melyeknek a szakmai kiállítások, az azokon történő részvétel - ugyancsak a vállalkozások körében végzett felmérések szerint, - az egyik, ha nem leghatékonyabb eszköze lehet. A kiállításokon való részvétel lehetővé teszi azoknak az előnyöknek az elérését, mint az intenzív információcsere lehetősége, a piaci transzparencia, az új piacok szerzése, melyek a kiállítások legfőbb erősségei más marketingkommunikációs eszközökhöz képest.
A kiírók a kiállítási Marketing Díjjal a gazdaság egyik kiemelt területeként kezelt mezőgazdaság és élelmiszeripar eredményességét kívánja támogatni és erősíteni, és ezzel megfelelő publicitást biztosítani a jó szakmai példáknak, üzleti sikereknek, erősíteni a cégek jó hírét, presztízsét.
A pályázaton részt vehet minden cég, vállalkozás, szakmai szervezet vagy magánszemély, aki saját standdal részt vesz az OMÉK 2021. kiállításon. A Pályázati felhívás és a Jelentkezési Lap a Magyar Marketing Szövetség és az Agrármarketing Centrum honlapján elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Keresik az elmúlt rendkívüli időszak hőseit!
- Ügyfélélmény-érettség Magyarországon
- Fókuszban a marketing és márkák új lehetőségei
- Újraválasztott elnök a Magyar Marketing Szövetség élén
- Egyedülálló szakmai díjat hirdet a Magyar Marketing Szövetség
- Új szintre léphet a hazai digitális marketingtudás
- Elhunyt Tonk Emil, a hazai marketingszakma legendás alakja
- Megvannak a Marketing Diamond Awards győztesei
- Evangélistákkal népszerűsíti a marketinget a Magyar Marketing Szövetség
- Rekordszámú pályázat érkezett a Marketing Diamond Awards versenyre
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ki vigyáz az adataidra, ha te nem? – a magyarok 90 százalékánál már próbálkoztak online csalók, adathalászok
Találkoztál már az online térben adathalászokkal? Estél már áldozatául vírusoknak, hackereknek? Ismered az online veszélyeket és védekezel is ellenük? Az ESET biztonsági szoftverek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. 2024 októberében ezeket a kérdéseket tette fel generációs attitűdkutatása során. Jó hír, hogy az online veszélyek ismertsége egyre magasabb és egyre többen védekeznek a tudatosság mellett védelmi szoftverekkel is – de még bőven van tennivalónk.
Új fejezet a Galaxy AI fejlesztéseinek történetében
A Samsung új szintre emeli a mobilélményeket a Galaxy eszközök mesterséges intelligenciával támogatott személyre szabhatóságával. Az adatvédelemre épülő One UI 7 szoftverfrissítés és az új Now Bar funkció a hatékonyság mellett könnyebben kezelhető mindennapokat is ígér. Az AI-alapú újítások pedig úgy segíthetnek a felhasználóknak, hogy közben megőrzik a személyes adataik biztonságát.
Tekintélyes terjedelemmel debütált a jubileumi kiadvány: bemutatták a 30. Logisztikai Évkönyvet
December 16-án az UniZone BGE Hallgatói Centrumban debütált a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) jubileumi Logisztikai Évkönyve, amely a hazai logisztikai szektor egyik legmagasabb szintű tudományos szakmai kiadványa. Az MTA által DOI-számmal is ellátott idei kötetben, ez évben több mint 400 oldal terjedelemben, összesen 27 tanulmány kapott helyet.
Karácsony a virtuális térben
A mesterséges intelligencia része a mindennapoknak, legyen szó munkavégzésről, oktatásról, tudományos kutatásokról, vagy éppen a karácsonyról. Az ünnepet is képes tökéletesen reprodukálni a technológia, általa olyan hangulatot, enteriőrt lehet előállítani, amire mindenki vágyik.
A LAMAX négy új stílusos hangszórót jelentett be
A LAMAX négy Bluetooth hangszóróval bővítette audiotermékeinek körét, amelyek tökéletesen ötvözik a teljesítményt, a dizájnt és a megfizethetőséget. Az új termékek közt találunk kompakt, alig több mint 300 gramm súlyú hangszórót, és nagyteljesítményű, akár 50 watt teljesítményre képes hangfalat, mindezt megfizethető árkategóriában. Az eszközök mindegyike támogatja a Bluetooth 5.3 technológiát, emellett a csomagban megtalálható 3,5 mm-es AUX kábellel is csatlakoztathatunk eszközt hozzájuk.