Startol az Év Gyára verseny
A GyártásTrend évente megrendezésre kerülő versenye ismét elindul, hogy megtaláljuk az Év Gyárát. 2021-ben az előző évben kialakított kategóriarendszerben pályázhatnak a vállalatok, megmérettetve magukat a legjobbak között.
Immár hetedik éve rendezzük meg az Év Gyára versenyt, a tavalyi évhez hasonlóan pedig most is kilenc kategóriában várjuk a nevezéseket. Külön értékeljük majd a KKV és nagyvállalatokat, ezzel is kiegyenlítettebb feltételeket biztosítva a mezőnyben. A célunk, hogy minden gyártó értékes tapasztalatokkal gazdagodjon a fordulók végén, jobb rálátást szerezve saját folyamataira és jó példákat látva másoktól.
Az évente megrendezett hagyományos versenyünk idei főtámogatója a Vodafone Business, az Energiahatékonysági kategória szponzora pedig az E.ON. A nagyvállalati tapasztalat, a PPH Media kiadó által jelentett nemzetközi háttér és a szakértői zsűri garanciát jelent arra, hogy a verseny során Magyarország legjobb gyárait hirdethetjük majd ki.
Hasonlóan a korábbi évekhez, idén is a Process Solutions Group végzi a nevezettek pályázatának értékelését, majd egy szakértői csapat látogat el a gyárakba az auditokra a shortlistre került vállalatokhoz. Az összetett Év Gyára díjat külön ítéljük oda a 3 milliárd forint alatti, a 3 és 15 milliárd forint közötti, és a 15 milliárd forint feletti éves nettó árbevétellel rendelkező cégek legjobbjainak. Mind a kilenc kategóriában pályázhatnak azok a cégek, amelyek rendelkeznek hazai termelőegységgel, az Év Gyára cím eléréséhez pedig több kategóriában érvényes nevezéssel, továbbá legalább egy kategóriagyőzelemmel kell rendelkezni.
2020-ban három összetett nyertest hirdethettünk különböző bevételi kategóriákban. A nagyvállalati győztes (15 milliárd forint feletti éves nettó árbevétellel) a Continental Automotive Hungary Kft. budapesti gyáregysége lett. A KKV-k között a 3 milliárd forint alatti éves árbevételű vállalatok kategóriáját a Hirschler Glas Kft., a 3 és 15 milliárd forint közötti éves árbevételű kategóriát pedig a Viterra Növényolajgyártó Kft. nyerte meg.
A tematikus kategóriákban szoros verseny alakult ki, a shortlistes vállalatok között nehéz volt döntést hoznia a zsűrinek. A szakértők szerint azonban megtiszteltetés már maga a részvétel is egy ilyen szakmai közösség munkájában. Arra törekszünk, hogy az Év Gyára verseny továbbra is ilyen, magas színvonalú és fontos verseny maradhasson.
Ha szeretné Ön is összemérni gyárát más termelő vállalatok hazai üzemeivel, nevezzen be a versenyre és kérje pályázati anyagunkat. Már önmagában a pályázati folyamat, az audit és az értékelés hasznos tapasztalatot jelenthet. Ha pedig szeretné elérni a verseny célközönségét, az ország legjobb gyárait, csatlakozzon szakmai partnerként az Év Gyára versenyhez.
Kapcsolódó cikkek
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.